17 Ağustos 2012

Kadınlar çikolatalı pastadır.

Geçen kız arkadaşımla yürüyoruz.Kız arkadaşım derken kız arkadaşım yani.Kız olan arkadaşım. Bayan arkadaş yani sevgilim değil.Hay sokim yaaa, şu ingilizceden pat diye almayın kelimeleri al işte kız olan arkadaşlarıma kız arkadaşım diyemiyorum! Neyse! Öyle yürüyoruz işte bu birşeyler anlatıyor -hep anlatır zaten radyo gibi kız- bende o ara solda böyle taş gibi bir hatun var ona dalmışım.Bir tek ben değil bütün ortaköy dalmış, trafik felç erkekler iptal.Bende normalde yanımda kız varken başka kızlara bakmıyorum prensip olarak :) Ama hatun öyle sağlam öyle takım teçzihat yerindeki beni bile almış götürmüş uzaklara... Buda bir yandan koluma vuruyo lan ne sapık adamsınız  noluyo sanki o popoya bakıncaaa noluyo diyorrr. Bak noluyo neden bakıyoruz senin vesilenle anlatmış olayım :)

Öncelikle ne söylersem söyleyeyim bir erkek gibi düşümediğiniz için söylediklerimi anlamakta zorlanıcaksınız ama şöyle bir örnekle empati kurmanıza yardımcı olabilirim belki. Düşünün siz çikolatalı pastayı çok seven bir insansınız. Olmadığı zaman canınız çekiyor; oldumu dayanamayıp hemen yemek istiyorsunuz.Hea aynen böyle birşey işte.Kadınlarda erkekler için bir çikolatalı pastadır.Erkek kadını,kadın etini çok seviyor canı çekiyor. Erkeğin vücut fizyolojisinden yaradılışından gelen bir durum bu.Kadınlara karşı bir zaafı var. Tıpkı kadınların paraya pula zenginliğe olan zaafları gibi...Durum bu iken biri pastayı getirip gözünüzün önünde dolandırsa bakmaz mısınız gözünüz kaymaz mı ?

Peki aynı durum kadınlar için geçerli değil mi, kadınlar neden bakmıyor ? Değil tabi ki, kadın estetik güzel bir yaratık.Erkeğin neresine bakıcaksın kıllı ayı gibi birşey. Erkeklerde kadın gibi soyunsa bırak kadının tahrik olmasını size yemin ederim hayattan soğur, kadiköy-kartal metrosunun altına atar kendini :)

Aslında bende çok memnun değilim bu zaaftan, bir kadın gördün mü makinalı tüfek gibi gözler hemen hedefe kitleniyor bizimde ana bacımız avradımız var ama napmak lazım bilemdim. Gelişmek kültürlü olmak lazım avrupa'da böyle şeyler olmuyor diyen bir kaç entel takımı var ama ben onları katılmıyorum. Lan yarrack obama ile sarkozy gibi medeniyet denilen ülkelere başkanlık eden adamlar bile yüzlerce kamera önünde 17'lik kızın poposunu nasıl dikizledi,(caps1 - caps2)gözleriyle nası tecavüz etti görmediniz mi :) O yüzden çözümü başka bir yerlerde aramak lazım sanki.

Not: Ayrıca siz o kadar süsleyiniyosunuz mini etekler dekolteler yapıyorsunuz biz bakmasak yazık değil mi sizin emeklerinize :)
Not2: Bu Sarkozy'nin sırıtmasına bayılıyorum :)

23 yorum:

  1. şimdi bayılıyorum bu tarz yazılara diyeceğim , özgünlüğün yara alacak o sebepten çok hoş bir yazı olmuş demekle yetinelim.Şimdi ben gerçekten de anlamıyorum ve empati falan da yapamıyorum bu konularda(empati kitabını sırf bu sebepten 4-5 saatte okudum ama)Neden , çünkü bayanım , neden çünkü kafam almıyor.ama anlatmaya çalışmana teşekkürler , ...

    YanıtlaSil
  2. Olur da kız arkadaşın yani gerçek anlamda kız arkadaşın olursa hani sevgili olarak o zaman da bak bakalım çikolatalı pastaya sadakat mi , nefis mi işte o anda ayrım yapman gerekecek .
    Yok eğer yapmam ayrım dersen o zaman da allahın sopası yok, kız da çeker gider senin dediğin gibi maymundan türemiş çekici olmayan bir başka yaratığa.Yazın komik olmuş fakat seni şiddetle kınıyorummmm .Kusuruma bakma .Eleştirilmek güzeldir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kısmı atlamışsın ama olsun eleştirilmek güzel :)

      Sil
  3. hahahahahah sesli güldüm:D

    YanıtlaSil
  4. Bu durum size öğretiliyor. 'Kadınlar erkeğin neresine bakacak kıllı iğrenç birşey zaten' mantığı ile 'kadın güzeldir pastadır' mantığı beraber gidiyor. Oysa biz kadınlar Cisse, Casillas veya benzeri TAŞ gibi erkeklerin soyunduğu karelere bakıp 'of iğrenç ya git bi tshirt giy üstüne' demiyoruz.

    Bahsettiğin durum sadece Türkiye için geçerli kısacası. Burada kızların 'kesme' olayı yok, çünkü karşındaki çoğunlukla 'üstüne atlar' vaziyette bekliyor, dur karın kaslarına bakayım diyene kadar adam dibinde biter.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani sen istesende bir erkeğin en fazla karın kaslarına bakabilirsin ama benim seçeneğim çok :)

      Sil
  5. Haklı olabilirsin de çaktırmadan bakın bari:))) gerçi güzele ben de dönüp bakarım hatta esimi çimdiklerim " baksana her yerde bulamazsın " diye:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi canım insanın senin gibi eşi olucak :)

      Sil
  6. her ne kadar hoşuma gitmese de doğru söylüyorsun galiba:)

    YanıtlaSil
  7. Yani dekolte giyilirse bakılır arkadas :D saka bir yana bazısı çok şey. Abi gözleri ile hatun yiyen erkekler var. Hani bakacaksan çaktırmadan bak bari.. Bir yerden sonra felaket bir durum oluyor. Neyseki 3 5 bayan toplanıp o hatunu linç etmemiş :D

    YanıtlaSil
  8. Bayıldım ''çikolatalı pasta'' yorumuna.
    Vallahi her iki cinsin güzeline ben bakıyorum, eşime de gösteriyorum.
    Olmaz ki canım yazık aaa...


    Sapık anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  9. Bizde bakıyoruz ama atlamıyoruz :)) Yani kadınlar istersem zaten elde ederim diye düşündüğünden çikolatalı pasta gibi hissetmiyoruz.Gerçekler biraz acı ama öyle bence.Birde kızlara katılıyorum, yukarıdaki yorumlara yani, birde beğendiğini belli edersen hiç kurtulamayacağın tipler ortalıkta nane gibi..Her yerden bitiyorlar.Evliymişsin,sevgilin varmış, sen onun tipi değilmişsin kurtulmak zor oluyor,inan bana..Şimdi 21 yıllık evli bir kadından bunu duymak garip belki ama evet bizim çikolatalı pastalarımız bu toplumda çok az olduğundan az görüyoruz ve gördüğümüzde de kendimize sahip çıkabiliyoruz,durum sadece bu.Birde kadın severse evdeki çikolatalı pasta hepsinden taze ve güzel oluyor o da başka.. Bak akşam akşam al sana işte bir kadından -Türkiyeden- gerçek çikolatalı pasta vaziyetleri :D Abartmadım ha durum bu,herkes kolay kolay yazmayabilir ama ben artık sıkıldım bu kadınlar da erkekleri davet edicek şekilde gezmesinler muhabbetlerinde.Güzel hissetmek için süslenebilirsin, erkekler kendilerini iyi hissetmek için kadınlara bakacak, sen kendini güzel ve seksi hissettiğin zaman utanacaksın.Hadi yaa...Erkeğe bakmak ve hissetmek serbest, kadına davetkar olmak yasak.Bakma ,beni rahatsız edecek şekilde bakmayacaksın arkadaş, teklif etmeyeceksin, dokunmayacaksın.Ben seni beğensem de sana saldırmıyorum hatta bakmamaya çalışıyorum,çünkü adım kötüye çıkıyor..!
    -Sen diye cümle kurdum ama yazıyı sen yazdığın için,aslında genelledim tabi kii :))

    YanıtlaSil
  10. erkeklerin de çikolatalı pasta olanları var haklarını yemeyelim! hepsi de ormandan kaçmış gibi olmuyor, görüyoruz ara sıra.. ben erkeklere biraz hak veriyorum ki yeri geldi mi biz kadınlar bile gözümüzü alamıyoruz kadınlardan. ama bütün bunlara göz yumarım sevgilisi yoksa bir adamın yapsın, ne yapacak ölsün mü ! ama hem karısı veya sevgilisi var hem de gözler fel fecir okuyorsa onun da ağzının payını veririm! git karını röntgenle, git sevgilinle fantezileş vs..

    YanıtlaSil
  11. Yazı isteriizz..

    Sabırsız ve meraklı anne Çİğdem

    YanıtlaSil
  12. Çikolatalı pasta yerken dikkat etmek lazım. Üzerine dökülürse lekesi, fazla yenirse kalorisi tehlikelidir. Aman dikkat :))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Hhahah çok güldüm okurken, katılıyorum ama irade diye de bişey var sanki:p
    Bu arada ilk resmin altına hiddetle yorum yapmış biri ona daha da koptum, link vermiş ama yanlış , sanırın obama babası:D

    YanıtlaSil
  14. Bir erkeğin bu kadar açık itiraf edebilmesi güzel bir şey.
    Şimdi çikolatalı pasta örneğinden sonra daha iyi anladım.
    Ama şu bir gerçek ki bacakları güzel olan mini etekleri kızlara bende bakıyorum :)
    Bayanım ama ama düzgünlüğü hoşuma gidiyor :)

    YanıtlaSil
  15. Yazına hayran kaldım. Gerçekten güzel ifade etmişsin ama sizin kadar olmasa da biz bayanlarında erkeklere karşı zaafları vardır. Hani bende görsem şöyle yakışıklı bir erkek dönüp bir daha bakarım yani ama bunu abazalık derecesine getirmek çok yanlış. Ne o öyle dünyada tek kız varmış gibi salla akıtmak falan. Neyse kısaca demek istiyorum ki bakın ama abartmayın :))

    YanıtlaSil
  16. benim için çikolatalı pasta: çağdaş onur öztürk'tür.
    o geçsin mesela böyle önümden salına salına, ağzımın suyunu akıta akıta bakarım. nokta.

    YanıtlaSil
  17. daha ilk cümlede gülmeye başladım:D

    YanıtlaSil
  18. tabi emekler boşa gitmemeli :))))

    YanıtlaSil
  19. Allah islah etsin. Marifermiş gibi anlatmayın bari.

    YanıtlaSil