20 Temmuz 2012

Özür dilerim.

Dün aptalca bir sebeple kavga edip haksız yere kalbini kırdığım arkadaşımdan(S.D) özür dilerim.Bankta tek başına ağlayan kadına dünyanın güzel bir yer olduğunu göstereme- diğim için özür dilerim.Kocaman gülümsemesiyle ömür uzatan o küçük kız çoçuğundan asık suratım için özür dilerim. Bir erkek kardeş olarak yaptığım bütün maçoluklar için kız kardeşimden özür dilerim. Annemden, gerçek sevgi nasıl olur hepimize gösteren tüm annelerden özür dilerim.Unutamam deyip yıllar sonra adını hatırlamadığım insanlar- dan özür dilerim.Mutlu etmeyi başaramadığım insanlardan özür dilerim. Kararsızlığımla canından bezdirdiğim o tezgahtar arkadaşlardan özür  dilerim. Yüzlerce kez önünden geçtiğim ve bir kez uğramadığım o şirin pastane dükkanından özür dilerim. Yanından hızlıca yürüyüp geçtiğim o topal amcadan özür dilerim.Ellerim pislenir diye sevmediğim bütün tembel keyif düşkünü kedilerden özür dilerim.Randevulara geç kalıp hep beklettiğim arkadaşlarımdan özür dilerim. Tadamadığım yemeklerden dinleyediğim müziklerden okuyamadığım kitaplardan özür dilerim.Hayattan özür dilerim. Kendimden özür dilerim...

Not: Özür dilemek insanı acayip rahatlatıyor :)
Not2: İntihar etmeyi falan düşünmüyorum.En azından şimdilik :)

12 yorum:

  1. şu ikinci not var ya kesinlikle aklıma düşen soru işaretine , çözüm oldu.Ben de sana teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  2. Harika!bi tane de bloguma Ben yazicam!:)

    YanıtlaSil
  3. Asık suratlı pis maço seni. Benden de özür dileseneee. :) Hadi bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çorabımdan özür dilerim senden asla :)

      Sil
  4. Kızım da hemen özür diler.
    Peki biliyor mu neden özürdilediğini diye bazan kontrol ederim, çoğunluk biliyor, yada seni mutlu etmek için diyor.

    Baskıcı hain anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  5. Bütün bunları hatırlattığın için ben teşekkür ederim ^.^

    YanıtlaSil
  6. Unutup kabullendiğim için..
    Kendimden...

    YanıtlaSil
  7. Çöpten çıktığını görmediğim sürece tüm kediler benim için temizdir.Bu pazar Caddebostan sahilinde gördüğüm siyah kedi gibi.Öyle sevimliydiki,önce patilerini tutarak başladım onu sevmeye sonra sevdikce mde sevdim. Kediler güzeldir ve sevmek aslında ıslak mendille buluşmak kadar kolaydır.

    YanıtlaSil
  8. oha- ben okurken rahatladım! gerçekten işe yarıyo galiba. bi ucundan da ben mi başlasam:// hay lanet uzun bir liste olacak:S gerçekten huysuzum sanırım...

    YanıtlaSil
  9. birisi özür dilediğinde hele böyle içten insanın diyecek hiç bişey bulamıyor. sadece şefkat ...

    YanıtlaSil