18 Haziran 2012

"Pazar günü seni kilisede göremedim John."

En sevdiğim film repliğidir  :) Bugün size kendi arşivimden en beğendiğim filmleri paylaşmak istiyorum.10 tane eklicektim aslında ama dur şunu da ekleyeyim, aaaa bu çok güzel , bak bu da var derken sayı 27 oldu. Daha da unuttuğum olmuştur kesin ama aklıma geldikçe eklerim. Sizde "olum şu filmi izle süper lan" dediğiniz bir film varsa tavsiyelerinizi bekliyorum.



 AMELİE   
      Yalnız başına yaşayan küçük şeylerle mutlu olmayı bilen amelie'nin hikayesi...


THE NOTEBOOK
           Şu üsteki sahnede diyor ki:  "Evet belki sürekli kavga ediyoruz. Evet belki zor bir ilişki olucak.Ama ben bütün bunları istiyorum. Ben kavgaları istiyorum. Çünkü ben seni istiyorum. Çünkü ben senin tamamını istiyorum."


BACK TO THE FUTURE
Bilim kurgu filmi olarak geçiyor ama benim diyen komedi filmine kafa tutar çok eğlenceli bir film kesin izleyin. 1985 yapımı. Adamlar 2020 de uçan arabaları hayal ediyolarmış :)


EASY A
Klasik amerikan yapımı okulda geçen bir film. Ama gençler arasındaki "gösteriş" olayını çok iyi anlatmışlar. Emma stone harika biriymiş tanıdım kendisini :) Yalnız filmde aile arasında geçen dialoglar var özellikle o kısım çok komik kaçırmayın..


LEON
Bu filmi nasıl anlatım ki şimdi. "Hani bazı sert-kötü adamlar vardır ama onları yakından tanırsanız anlarsınız ki en merhametli insanlardan daha merhametdirler  öyle birşey işte."


AMERICAN HISTORY X
Amerikadaki zenci beyaz olaylarını ve ırkçılığı anlatan çok etkileyici bir film.


IT IS A BOY GIRL THING
Bu da amerikan komedi filmlerinden. Lisede izlemiştim bunu epey zaman olmuş ama hala unutamadım.  Kız erkek birbirinden nefret ediyor sonra birbirlerine aşık oluyorlar. Arada geçen eğlenceli süreci anlatıyor. Ben çok severim itmeli çekmeli kaçmalı kovalamalı aşkları o yüzden bu film çok hoşuma gitmişti. 


ESARETIN BEDELI
Güzel bir büyüsü var ya bu filmin. Hapishaneye düşen farklı bir adamın hikayesi . Morgen  freeman oynamış anlayın işte.


FIGHT CLUB
Bu filmi daha yeni izledim. Dövüş kulubü kavgalı dövüşlü salakça bir filmdir diye adından dolayı yıllarca uzak durdum Ama siz ismine aldanmayın çok felsefik bir filmmiş lan izleyin.


FORREST GUMP
Bu da konusu hiçbir filme benzemeyen hayatımda izlediğim en değişik film. Forrest gibi bir insan olabilmek için heralde onun gibi IQ'nun 75 lerde falan dolaşması gerekiyor :)


ROCKY
Efsanedir bu. Filmlerin kralıdır.  


ICE AGE
Sid :)


ISSIZ ADAM
Gerçekten güzel bir aşk filmi. Özellikle mutsuz sonla bitmesi bu filmi "gerçek bir aşk" filmine çeviriyor. Seksten ibaret değil bu film başka birşey anlatılıyor orda onu yakalamak lazım :P


KARAYİP KORSANLARI
Karakterin taşıdığı filmlerden; "Kaptan jack sparrow"


 REQUIEM FOR A DREAM
                                           
Güzel bir uyuşturucu filmi. Güzeli olur mu deme olur çünkü adamlar filmde kötü etkisinden bahsetmişler. Filmin son yarım saatinde uyuştucu bulamayan bağımlıların düştükleri durumu, ruh halini anlatmışlar sahneler çok çok etkileyici olmuş. Sanki o acıyı ben çekiyorum ben çıldırıyorum ekran başında mal getirin diyeee :)


TRAINSPOTTİNG
Bu da uyuşturucu filmi. Şöyle bir sözle başlıyordu "Hayatınız boyunca yaptığınız en iyi orgazmı hatırlayın ve ondan aldığınız zevki 1000 ile çarpın" diyordu. Bu kadar güzel birşeymiş yani uyuşturucu :)) Yok lan yok sonunda yine rezilliklerini anlatıyor ama üsteki filme göre daha felsefik bir film.


PULP FICTION 
Hahaa bu kızı görünce keyfim yerine geliyor yemin ediyorum.  Eğlenceli film.  Sırf john travolta ile yaptıkları dans sahnesi yüzünden izlenir  :)


THE GODFATHER
BABA desem.


TITANIC
Neeeey dudağından mı öpmüş :) Titanic lan işte neyini anlatim.


UMUDUNU KAYBETME
Umudunu kaybetme. Will smith oynuyor. Son zamanlarda çıkan bir film güzel bir hikaye.  Bir adamın hayatla mücadelesi. Çoçukta çok tatlı lan.


VIZONTELE
Yılmaz erdoğan filmlerinde kendine has sıcak bir samimiyet var. Ben o yüzden yılmaz erdoğan filmlerini çok seviyorum.


DOGVİLLE
Hayatımda izlediğim en uzun film. 3,5 saat sürüyor. İlk 3 saat sıkıcı ama insan sonunda ne olacak diye merak edip izliyor. Son yarım saatte veriyor zaten film mesajını. Bittikten sonra başlayan filmlerden.Hristiyanlıktaki bir ayetten yola çıkarak yazılmış senaryo. Ayet şu sanırım.  "Fazla merhamet adaleti yok eder"


50 FIRST  
Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de;
Sana hep, hep yeniden başlamak isterim!..
[özdemir asaf]


THE GREEN MILE
Meraba Paatroooon :)


KORKUNÇ BİR FİLM SERİSİ
Parodi hayatımda en fazla güldüğüm olaydır :)


500 DAYS OF SUMMER
Çok üzüldüm ben bunlara.


TROY
Gelmiş geçmiş en iyi filmlerde zirveye oynar ve alır bence.


LOST

Bu da LOST. Film değilde uzun soluklu birşey arıyorsanız süper dizi izleyin. Sonunda yönetmen senaryoyu bağlayamadı, herkezi ışığa götürdü beşinci boyut gibi boktan bir son yaptı ama serüveni çok güzeldi.

20 yorum:

  1. 500 DAYS OF SUMMER
    bende çok üzülmüştüm

    YanıtlaSil
  2. içinde izlemediğin yoktur sanırım ama;
    pianist,
    bucket list,
    schindler's list,
    eternal sunshine of the spotless mind
    aklıma bunlar geldi mesela benim de ^^

    YanıtlaSil
  3. yeşil yol süper bir filmdir...!! üç kere izledim daha da izlerim.. mutlaka arşivde olması gerek..

    konusu:Edgecomb, hikayesini anlatırken bir huzur evinde yaşamaktadır ve hapishanedeki görevinin üzerinden yıllar geçmiştir. Edgecomb' un hapishanedeki görevi, hücrelerinden alınan idam mahkümlarını, elektrikli sandalyenin bulunduğu ölüm odasına kadar olan bir millik yeşil yoldan götürmektir. Edgecomb yıllar boyunca bu yoldan sayısız idam mahkümu nakleder. Ama hiçbirisi onu John Coffey kadar etkilemez. Oldukça iri yarı biri olan Coffey, iki küçük kızı öldürmek suçundan idama mahküm olmuştur. Ürkütücü görünümünün aksine oldukça duygulu ve karmaşık bir iç dünyası olan Coffey, bazı doğa üstü güçlere sahiptir. Edgecomb' un ona gerçekten suçlu olup olmadığını sormasıyla aralarında diyolog başlar. Edgecomb, artık hiç beklenmedik yerlerde mucizelerin olabileceğine inanmaktadır.

    YanıtlaSil
  4. The Red Violin'i beğeneceğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Liste pek güzel yahu :D Ama öyle pat diye hiçbir zaman aklıma film gelmez benim :D

    YanıtlaSil
  6. Forrest Gump ve Yeşil yol candır :)

    YanıtlaSil
  7. Aralarından beğendiğim üç film var. Ama keşke netten izleyebileceğimiz veya download edebileceğimiz link falan bişeyde koysaydın :)

    YanıtlaSil
  8. süper bir paylaşım oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. izlemediklerimi izleyeceğim. 50 ilk öpücük filmini listede göremdim:)
    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. " the Game " eğer izlemediysen, seveceksin:)

    YanıtlaSil
  11. Öneriler için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. Seyretmediklerim var.
    Teşekkür ederim.

    Bidaha hediye çekilişi yapanın... yorumu çok hoşuma gitti.

    Çok yaşayın.

    Yaşlı takipçi, anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  13. Angelopulos filmleri izle hayatında izlemen gereken daha çok güzel ve uzun film var:)

    YanıtlaSil
  14. Donnie Darko var, Şirine'yi aklamasıyla gönüllerde taht kurar hiçbir şey olmasa.

    YanıtlaSil
  15. the emperor's club
    the five people you meet in heaven
    The Lost Empire 2001 (monkey king)
    The Legend Of 1900

    listeme aldığım filmlerdir kendileri.

    YanıtlaSil
  16. Old boy ve Boş Ev diye Güney Kore yapımı iki film izlemiştim çok hoşuma gitmişti.Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  17. En çok hiç animasyon olmaması dikkatimi çekti.

    YanıtlaSil
  18. I'm extremely impressed together with your writing talents and also with the format in your blog. Is this a paid subject matter or did you customize it yourself? Either way stay up the excellent quality writing, it'ѕ гare to sеe a nice blog
    liκe this one noωadayѕ..

    my sіte; ipad repair klang

    YanıtlaSil