1 Haziran 2012

Küçük bir hediye :)

Bir dileğim vardı kabul olursa birisine hediye alıcam diye söz vermiştim kendime.O yüzden şimdi birine hediye almam gerekiyor...

Kime hediye alayım diye düşündüm; çevremde hediye alacak,hakedecek bir tane insan yok hepsi pislik! Tamam hadi var birkaç insan ama şimdi onlarında poposunu kaldırmaya gerek yok :) En iyisi dedim hiç tanımadığım birisine bir hediye alayım. Bu hem benim için hem de hediyeyi alacak kişi için gerçekten farklı bir hatıra olur. Böyle düşünerekten hediyeyi sizlerden birine almaya karar verdim.

Hediyeyi kazanabilmek için twitter ve facebook hesabınızda bymutu inanılmaz bir çoçuk tarzından beni öven yazılar yazacak ve reklamımı yapacaksınız, alnınıza bymutu dövmesi yaptırıcaksınız ve mahalle duvarına blogumun adını yazacaksınız.Hepsi bu!!!
Neyse tamam şakaydı alan aldı mesajı:) Yapmanız gereken tek şey 1-100'e kadar bir sayı tuttum ona yakın bir sayı atmak.En yakın atan kazanırrr bol şans iyi atışlar :)

Ben bir dahaki yazımı girene kadar atışlara devam edebilirsiniz.Hediye'ye daha karar vermedim kazanan kişinin tipine cinsine göre bir hediye alıcam.Ama öyle çok pahalı birşey beklemeyin en fazla 100 tl harcarım :) Hadi kargo da benden lan :)

NOT: Ben tuttugum sayıyı ilk yorum olarak girdim hemen yazının altına yayınlayınca görürsünüz; aklınıza başka birşey gelmesin yani :)

EDIT: Hediye'yi Büşra kazandı yalnız kendisinin yurtdışında olması ve sırf  50-60 tl kargo parasının bana girecek olması nedeniyle kendisini hediye'den vazgeçirdim.Anlayışı için teşekkür ediyorum :)  Hediye'yi yurtiçinde olan ve en iyi 2.atışı yapan Nerissa kazanmıştır hayırlı olsun! Bir daha da hediye çekiliş falan yapanın allah belasını versin :))

57 yorum:

  1. 17 sayısını tuttum :)

    YanıtlaSil
  2. Seksi sayı olsun 33 olsun. :)))

    YanıtlaSil
  3. 37 olsun hadi benden :P Çok ilginç bi sistemin var :)))

    YanıtlaSil
  4. Tam enseme bymutu yazdırıyordum kii.. 72 diyorum :D

    YanıtlaSil
  5. Hadi bakalım yazalım gitsin :) 53 :)

    YanıtlaSil
  6. ya en guzel çekiliş tanımı senin olmuş , mahalle duvarina yazma ısı iyi olur aslında Nuri alço olayi gibi olur , su tipe gore seçtiğin hediyeyi de soyle ama ... neyse uzattım benim icimden gecen 22!!

    YanıtlaSil
  7. Bu kadar alavereye ne gerek vardı şeker, "Narda sana bi hediye almak istiyorum,naçizane" diye mail atsaydın seve seve verirdim adresimi:)

    YanıtlaSil
  8. Aşağıdaki sayılardan birisidir :);
    "0"
    "4"
    "8"

    Bu hediye benim olacak :)

    YanıtlaSil
  9. Çevrendekiler hediye almanı hakedecek nitelikte değilmiş. Ya bizde değilsek? :)
    Hadi neyse. 12 :)

    YanıtlaSil
  10. 73 olsun:D bana al sen hediye mesela!!! gerçekten şu sıralar birinin bana bi hediye almasına ihtiyacım var bi beklentisi olmadan! tanımadığım birinin yani... Çok da sevinirim delicesine söz bak!... alnıma dövme yaptırmam ama karşılığında ilginç bişiler yapacağıma garanti veririm çok sevinmekten mütevellit:D

    YanıtlaSil
  11. Hediye verenlerin çok olsun ne diyim .:)Üstelik kargoda sendenmiş daha ne olsun.:):P Benimde bir hediye veresim var ama işte hep kendime:)

    YanıtlaSil
  12. heheh using google trans. to read your blog:D



    wld u like to follow each others?
    http://fbytaggy.blogspot.co.uk
    http://fbytaggy.blogspot.co.uk
    http://fbytaggy.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
  13. Tahminimizi buraya yaiyoryz galiba....58

    YanıtlaSil
  14. 58 olsun o zaman Mutu'cuğum... :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çakallık yapmayıp içinden geleni atsan kazanıcaktın belki de :)

      Sil
  15. 6
    16
    26
    36
    46
    56
    66
    76
    86
    96

    :|

    ===============

    56 diore ben.. that's only because you've asked me kindly .. yeanie

    YanıtlaSil
  16. 27 diyelim :) istediğimiz kadar atabiliyor muyuz???

    YanıtlaSil
  17. Bloglar Listesine blogunuz eklendi
    http://bloglarlistesi.blogspot.com/2012/06/by-mutu-yazyor.html

    YanıtlaSil
  18. selam benim şansım yoktur ama doğum günü sayım olan 13 ü söyleyeyimmm:)

    YanıtlaSil
  19. 1-100 arasında gerçekten çok zor hiç bir zaman şans benden tarafa olmadı ama madem istanbul'lusun belki 34 tutmuşsundur.

    YanıtlaSil
  20. Çok ısrar ettin, al sana rakam,ezip suyunu içince güzelleşiyormuş insan,ama önce beyaz bir kağıda alt alta 216 kere yazman lazımmış: 75 .Yazıyla ama :))

    YanıtlaSil
  21. Mm işte online oyunların zararları yeniden tahmin hakkım varsa bu sefer 2 sini çıkartıp sadece 72 yapiyim.
    72

    YanıtlaSil
  22. Merhaba:) Face ve twitter da duyurdum, attığım sayı da 54, hadi bakalım:)
    https://twitter.com/AsumanAyse/status/212460465635328000
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=143433589126222&id=100003787465755
    asumanasuyumm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. bencee 42 tutmuş bir halin var:D hediyeleri severim:DD:D

    YanıtlaSil
  24. 46. Oldu mu:) Bende beklerim

    www.bakbuharika.blogspot.com

    Facebooktan takip etmek için

    http://www.facebook.com/pages/BaK-Bu-HaRiKa-DeKoRaSyOn/447201555298044

    YanıtlaSil
  25. Büşra kazanmış hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melih 2+7+8 yapsan kazanmıştın 72 nerden çıktı lan :)

      Sil
  26. ATIŞLAR BİTMİŞTİR TEBRIKLER BÜŞRA.

    YanıtlaSil
  27. merhaba ben büşra. ne hediye alıyosun bana :p bi elmander formasına hayır demem hoho :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen kazanaydın da ben sana parçalısından bir elmander yapmazmıydım be dişi aslan :)

      Sil
  28. bunu yeni görüyorum... cık cık cıkkk çok heveslenmiştim oysa ki:S:S

    YanıtlaSil
  29. Oha. Ben kalp krizi geçirip öleyim diye yaptın, biliyorum. Bu tuzağa düsmeyecegim.........

    YanıtlaSil