13 Nisan 2012

Acil sevgili aranıyor !

Aşagıdaki kriterlere uyan bayan arkadaşlar lütfen irtibata geçsin...

*Bedenen 20'li yaşlarda,ruhen olgun 35'li yaşlarda,
*Rihanna burnuna sahip,
*Futbolu seven, ofsayttan anlayan,
*Bakmasını ve gülmesini bilen,
*Ruhu bakire olan,
*Akşamları başı az ağrıyan,uyurken sağa sola az dönen,
*Elmacık kemiğini öpünce gıdıklanmayan,
*Çoçuk doğurunca şişmanlamayan,
*Mümkünse az konuşan,
*Sinsi olmayan,içine atıp biriktirip sonra kavgada patlayıp çirkinleşmeyen,
*Çağatay ulusoy'u sevmeyen,
*Güzel çay demleyen,
*Yemek yemeyi çok seven,özellikle lahmacunu pizza'ya tercih eden,


...Evlilik programları,arkadaşlık siteleri,tanışma cafeleri derken bakın görüceksiniz olayın geleceği son nokta burası olucak.Artık internetten 'seri' ilan vererek en seri yoldan sevgili/eş arayacağız.Herkezin cv'si falan olucak; kimlerle ilişki yaşamış,ne kadar sürmüş, neden ayrılmış falan.Bak demedi demeyin :)))

DipNot: Yukarıda ilan bir nükte amaçlıdır.Ciddiye alıpta cep telefonu,açık adres bırakıp, garsoniyer anahtarınızı falan yollamayın.Hem ben sizin bildiğiniz erkeklere benzemem :))

32 yorum:

  1. Tüh burun uysa tecemi bile yazacaktım :(

    YanıtlaSil
  2. Ya pişman olacan keşke bildiğim erkeklerden olaydın sana bu özelliklerin tamamını taşıyan birini bulduydum. Çok pişman olacan çok çocuk:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi yaaaa caps gönderseneeee çoçuk :))

      Sil
  3. :)) çok güldüm valla :) evet dediğin doğrultuda gidiyor ya hadi hayırlısı...

    YanıtlaSil
  4. Yalnız kriterlerde şişmanlamayan ve lahmacun seven kadın bulmak zor olacak :)

    YanıtlaSil
  5. Bu aramayı google yaz "aradığınız ..... ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil."çıkar muhtemelen.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben denedim benim yazı çıkıyor.Bu da demek oluyor ki sevgili arayanlar bana uğrayacakkkk :))

      Sil
  6. tebessüm etmeme neden olan günün yazısı :)

    YanıtlaSil
  7. kesinlikle katılıyorum bir kaç sene sonrası (belki daha kısa) budur *;D

    YanıtlaSil
  8. nükte kelimesini okumasaydim talip olacaktim. kader kismet bu işler. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Profil resmine baktıktan sonra talip olmaman üzdü beni doğrusu :)))

      Sil
  9. aradiginiz kisiye suan ulasilamiyor

    YanıtlaSil
  10. hayfanfanii.blog.spot çalındı. oldu http://birhayfaningizlidefteri.blogspot.com/ buraya beklerim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam ufaklık uğrarım bir ara :)

      Sil
  11. selam by mutu :) ilk mim denememde sen de varsın haberin olsun..

    YanıtlaSil
  12. Tüh be numaramı yazmaya baslamıstım görüyo musun :) yazık olduu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neri yaz bakim kız numaranı bakim güzelmiymiş numaran :)))

      Sil
    2. Benim numaram benim gibi(!) güzel de gıcıklığına beğenmezsin seen (:

      Sil
    3. Ahh bu önyargılar Ahh bu yıkılmayan duvarlar!.. :)

      Sil
  13. çağatay ulusoy ve kıvanç tatlıtuğ beğenmeyen biraz zor galiba : )

    YanıtlaSil
  14. Herkes ciddiye almıştır,neden en öne koymadın sondaki notu hım?Sen de numara ayağına bir sürü telefon neyin kaydetmişsindir,uyanık seni:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok be yavrum bir tane bile gelmedi görmüyor musun lanet olsun :)))

      Sil
  15. Süper kriterler.
    Bende acilen evlenilecek adammı arınıyor yazsam.Evlilik programlarını hiç seyretmedim neler anlatılıyor bilmiyorum ama bunu blogdan yapmak pek bir elit geldi yahu :))
    şaka tabiki.
    ama yaş 29 olunca biraz stres basıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neeeee 29 mu ? senin için dua edicem :)

      Salla 35'den önce erken bence ;)

      Sil
  16. Başlığı görür görmez okuyanlardanım açıkcası :)
    Bu gün senin sayende çok güldüm teşekkürler ellerine sağlık süperdi yazın..

    YanıtlaSil
  17. :)))))) supermıssss

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. Güzel fikir, hemen aradığım özellikleri düşüneyim de, ben de bir ilan vereyim :)

    YanıtlaSil
  19. Süpersin, geleceğe gitmeye gerek yok. Tv ler bu tip progtramlarla dolu.

    Yazıya bayılmış anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  20. http://inciswf.com/1296851737.swf :))

    YanıtlaSil
  21. "içine atıp biriktirip sonra kavgada patlayıp çirkinleşmeyen"
    dedin ve bayan nüfusunun yüzde 99'unu eledin.
    bir şeyleri içine atıp biriktirmeyen bir kızcağız görmedim şu hayatımda, ama belki çirkinleşmeyeni vardır.

    umarım doğru kızı en yakın zamanda bulabilirsin :)

    YanıtlaSil