16 Mart 2012

Seni zavallı ergen (!)

Son zamanlarda ergenlerle dalga geçmek moda olmuş.Bir makaradır dönüyor,bende bu duruma karşı bir tavır almak istiyorum.Çünkü şu aşağıda yazan şeyler komik şeyler mi?

**15 yaşında hayatı anladığını düşünüp karamsar bir ruh halinde oto boka isyan etmek,anne babayla kavga etmek,çevrendekileri bezdirmek,en son evden kaçmak :)

**Kişilik arayışı içinde rockcı,rapci,emocu,incici olmak :)

**Bu şEkiLde yAzıLaR yAzmAk :)

**Bohem takılcam diye içki sigara gibi alışkanlıklara başlamak,bohunu çıkarmak :)

**Sivilceleri geçirmek için formül arayışlarına girmek :)

**O yaşlarda çoçukca aşk meşk işlerine girip dersleri boşlamak sallamak geleceğinin içine etmek :) Gülücük koydum ama bu trajikomik bir durum sanki :S

Evet olduça komik ve aptalca şeyler:) Ama bence en aptalcası bu aptallıkların hiçbirini yapmamaktır.O yaşın getirdiği ruh haliyle bu komik aptallıkları yapmayıp, kendini aptallık yapma hakkın bulunduğu bir dönemde bu aptallıklardan mahrum etmektir!!!

DipNot: Gençlik ne kadar toy'da olsak bazı yapılan şeyler çok aptalca ama gerçekten. Yani o viski şişesini öperek poz vermek neyin nesi mesela :) O yüzden bütün suçu da gençliğe atmayalım.Bazı şeyler sizin aptallığınızdan oluyor diyerekten son cümlemde bende dalgamı geçiyorum ve bu uzun cümleyi bağlama mutluluğuyla yazıma son veriyorum :)

22 yorum:

  1. peki ya kendini etiketleyip şurda burdayız kopuyoruz girişimine ne demeli:) sahiden ilginç bizde ergen olduk unuttukmu bunları.bn hiç hatırlamıyorum.en azından metalci olmadım:D:D:D

    YanıtlaSil
  2. son iki paragrafı çok beğendim kesinlikle hem fikirim her şey dozunda ve zamanında güzel miş meğer

    YanıtlaSil
  3. Ne çok aptal kelimesi sarfedilmiş yazıda. Ergenleri anlamak zordur. ama anlaşılmazlarsa ileriki yıllarda kişiliklerine bu "aptalca"şeyler değil biz zarar veririz.

    YanıtlaSil
  4. yani bizim ergenim kendi cümlesiyle; ergenim, ergensin, ergen :))

    YanıtlaSil
  5. Evet olduça komik ve aptalca şeyler.Ama bence en aptalcası bu aptallıkların hiçbirini yapmamaktır.O yaşın getirdiği ruh haliyle bu komik aptallıkları yapmayıp,kendini aptallık yapma hakkın bulunduğu bir dönemde bu aptallıklardan mahrum etmektir!!!

    Sanırım ben böyle yapmıştım.Çok pişmanım.:)Şimdi de istesemde yapamıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Sen hep yaz emi :) keyifle okudum..
    Dipnot'ta kendimce bir anlam çıkardım, belki de o amaçla yazdın. ..toy'da.. malum ingilizcede oyuncak demek, çocukluğa çocuksuluğa mahsus icatlardan:P (eksik olmasınlar elbet ) bilerek mi ayırdın? merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi canım bilhassa ayırdım...Yok be sen söyleyince dikkat ettim iyi yakalamışsın.

      Teşekkürler sende hep yaz,öv beni,şımart,burnumu kaldır :)

      Sil
  7. Ergen gruplarının öğretmeni olarak hiç birini kınamıyor uzun uzun bu konularda konuşuyorum:) keza bu dönemi sağlıklı atlatmak istiyorsak "bağır-çağır-yasakla-dalga geç"ten ziyade " anla-dinle-yönlendir" kısmında yer almak en doğrusu... Yazının köşesine Yıldız kondurdum mutucuum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yep kaptım yıldızı saol hande :)

      Sil
  8. zaten ergenlikle dalga geçenlerin çoğu yaş bakımından olmasa da zihin bakımından ergen oldukları için hoş görülmesi gereken bir durumdur :D çok zorlayıcı olmadıkları sürece kendilerine abi gibi davranmaktan zevk alırım :D ergenler iyidir ergenler candır :D

    YanıtlaSil
  9. ergen ergenliğini kart kartlığını bilmeli bence :)
    bence daha aptalcası artık ununu elemiş eleğini asmış duruma gelmiş insanların kendini çıtır gibi göstermeye çalışmaları. kardeşim herşey yaşında güzel, sen ergenliği bitireli asırlar geçmiş hala dar pantalonla saçına garip şekiller verip kendini sokaklara atmanın ne gereği var??

    YanıtlaSil
  10. Bi ergen olarak yazdıklarını yapmadığım için utandım sanırım. En kısa zamanda annemlerle kavga edip evden kaçıcam. :)

    YanıtlaSil
  11. Ergenlik dönemi; Kişi yoğun bi tempoda kimlik arayışına girer çünkü büyümüştür çünkü artık doğru karar verebiliyordur..(ve hatta bütün kararları en doğrudur) Büyük bir özentiyle baş gösterir ve genellikle sigara, anne-baba ya karşı gelme, ve doğru bildiği yanlışların peşinden gitmesiyle devam eder. (Dönem itibariyle her nekadar aptallık etmek hakkıysa da geriye kalan genellikle pişmanlık olmuştur.) Sevgiler, saygılar... :)

    YanıtlaSil
  12. İki ergenle uğraştım uğraştım onları kişilik oturttular ben rahatladım.Güzel bir yazı bu. Geç olsada dostlar ne yazmış bakıyorum okuyorum. Sevgiler gençlik.

    YanıtlaSil
  13. hahaha cidden traji komik yahu:) ben de o yollardan geçmenin verdiği hüzünlü hazlı garip hislere girdim:)

    YanıtlaSil
  14. Ben de bi ergen olarak şunu söylemek isterim ki yüzümdeki 2 damla sivilce için formül arayışlarım yüzüm mahvolana kadar geçmeyecek sanırım.
    He bi de rakçıyız diye baştan aşağı siyah giyinip böğürme çabalarını ortaokulda atlattım neyseki.
    Ama şöyle de bişey var ki birisine hakaret etmek için ergen lafını kullanıp da yukarıdakilerin neredeyse hepsini eksiksiz yapanları napmak lazım? Biri beni aydınlatsın. Yoksa gidip gazoz şişesini öpücem.

    YanıtlaSil
  15. ergen kelimesini en çok kullananlar da nedense yine ergenler ya da ergenliğini atlatamamış dıştan yetişkin görünenler oluyor çoğu kez..
    ''Evet olduça komik ve aptalca şeyler:) Ama bence en aptalcası bu aptallıkların hiçbirini yapmamaktır.O yaşın getirdiği ruh haliyle bu komik aptallıkları yapmayıp, kendini aptallık yapma hakkın bulunduğu bir dönemde bu aptallıklardan mahrum etmektir!!!''
    bu cümleyi sevdim:D

    YanıtlaSil
  16. Нellο, I enjoу reаding thrοugh
    your aгtіcle post. I wаnted to write a little comment to ѕuрport you.


    My blοg post ... seopressor version5

    YanıtlaSil