31 Mart 2012

Sen niye yazıyorsun ?

Mimlenmişim bu soruyu soruyolar bende cevap veremiyorum çünkü hiç düşünmedim ben niye yazıyorum diyeeee? Dur bir sesli düşünim bakim belki buluruz cevabı :)

İlk yazmaya başladığım zamanı hatırlıyorum lise son staj yapıyordum ofis ortamı akşama kadar bilgisayarın başında boş boş oturuyoruz nasıl sıkıcı! İlk o zamanlar can sıkıntısında yazmaya başladığımı hatırlıyorum.Vakit geçsin diye can sıkıntısından yazıyorum galiba.

Ama dur ya bu cevap çok afilsiz oldu.Bir blogda okumuştum kızın teki -valla hatırlamıyorum hangi kızdı- bu soruya şöyle cevap vermişti; "Yazı yazmak benim için masturbasyon yapmak gibi birşey" demişti. Aynen işte katılıyorum bir nevi o işlevi görüyor yazı yazmak.Ben normal hayatta çok kendimden yaşadıklarımdan bahsetmeyi seven,anlatan bir tip değilim. Genelde içimde yaşarım çoğu şeyi.Ama bu blogda biraz olsun içimdekileri atıyorum, rahatlıyorum diyebilirim.Birde bu blog benim lan benim. Sadece bana ait.Bu yazılar benim, ben yazdım hepsini,ben yaptım bu blogu diyorum mutlu oluyorum.İnsanın hayatta dikili ağacı olmayınca,dünyaya incir çekirdeği kadar katkısı olmayınca böyle saçma bir blogda olsa birşey üretmek hoşuna gidiyor :)

Not: Şunu söylemek istedim sevgili blogcanlar yazdıklarımı sonradan okuyunca beğenmi- yorum değiştiriyorum,içime sinmiyor kaldırıyorum.Bazen bambaşka bir hale getiriyorum yaptığınız yorumlar siliniyor yada saçma hale geliyor bu tamamen benim kusurum kusura bakmayın.Bu sebepten anlayışınız için teşekkürler saygılar.Bir de mim yazmıyorum ben ya:)

10 yorum:

  1. bazen eger bu alanda becerim olmasa, hiç yazmasam, hayatımda edebiyat olmasa nasıl yaşardım diye düşünmeden edemiyorum. düşüncesi bile korkunç.

    YanıtlaSil
  2. Allahtan mim yazmıyorsun,bir de yazsan.. :)

    Dalga geçmiş gibi gelmiyor yazıların,sanki hayata bakış açın bu,yani günlük hayatta da böyle konuştuğunu düşünüyorum.Bu yüzden belki öyle.Ben seviyorum en azından.Arasıra sevdiğim bloglara da bunu yazmayı seviyorum.
    Sevgiler Akdenizden...

    YanıtlaSil
  3. hadi bakalım öyle olsun.. ben seni bağışladım kendi adıma...:)))

    YanıtlaSil
  4. İnsanın içinde bulunduğu hallerden biride o beğenmeyip siliyoruz değiştiriyoruz bazen.Ben taslağa gönderiveriyorum öyle durumlarda.Anlayışla karşılayacaz elbetteki.Niye yazdığı kişinin kendini ilgilendiriyor daha çok.Bizi daha çok nasıl yazdığın ilgilendiriyor.Güzel okuması keyifli yazıyorsun.Olaylara farklı bakış açını bizimle paylaşıyorsun.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. ben aklımda duran fazlalıkların geri dönüşüm kutusu olarak kağıdı kalemi kullanıyorum. boşaltmazsan yenilerine asla yer açılmaz. bi nevi bahar temizliği... yazmak iyidir iyi.

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler hepinize.. thanks danke grazie gracias merci :)

    YanıtlaSil
  7. Bence..
    http://inciswf.com/1285415038.swf :D

    YanıtlaSil
  8. Bencede yazı yazmak çok değerli bir iş. Ben yazı yazarken (şimdilik sanal ortamda değiller) çok ama çok değerli bir iş yaptığımı düşünüyorum. Yani bence o kadar değerli bir işi "masturbasyon" yapmaya benzetmek biraz rezilce tabi sen nası bakarsın yazı yazmaya bilemem

    YanıtlaSil