3 Mart 2012

kız-erkek kankalığı

Robyn sisman ablamızın just friends adlı kitabında konuyla ilgili olarak şöyle bir cümlesi var; Siz hiç uçan domuz gördünüz mü :?

Kız-Erkek kankalığının ayak olduğunu hepiniz biliyorsunuz gençler.Ayakçısınız gençler.Masum değilsiniz gençler.Yavşaksınız gençler.Kolay gelsin gençlerrr :)

Kız ve erkek gibi birbiri için yaratılmış yaratıkların ilişkilerinin sağlıklı olabilmesi için; İlişkinin adı net olarak konmuş(Arkadaş veya sevgili),sınırları çizilmiş olmalı.Kankalık gibi esnek ve yılışık bir ilişki,aralarında her türlü çekimin olduğu kadın-erkek arasında asla olamayacak bir ilişkidir.Hadi asla demim, %5 lik bir istinai pay bırakayım, bazı özel durumlarda kız erkek kankalığı olabilir.

Düz mantık yapalım.Kanka kime deriz?Çok sevdiğimiz,iyi anlaştığımız kişilere.Ee bir kız ve erkek birbirini seviyorsa iyi anlaşıyorsa niye kanka olsun ki sevgili olur. Kankalık;gençliğin karşı cinsle yakın olmak ve potasiyel sevgili adayları yedeklemek için ürettiği bir kavramdır. Sıcak bir kavramdır çünkü normal bir kız ve erkek birbirlerine hiçbir duygu beslemese bile kanka modunda enseye tokat popoya şaplak şeklinde bir ilişki yaşarlarsa, aralarından bir süre sonra bir sıcaklık olmama ihtimali sıfırdan bile az. Eşyanın tabiatına aykırı.

Erkeklerden şu cümleyi çok duymuşsunuzdur kızlar; ben sana güveniyorum erkeklere güvenmiyorum.Bunu söyleyen bir erkek.Arada çelişkiliyi anlayın işte:)Ama memlekette bazı safiyene duygularda saf kızlar var gerçekten kız ve erkek arasında kankalık olabileceğine inanıyor-inanmak istiyor...

Ki ben ne kankalıklar biliyorum,ne ilişkiler biliyorum burda anlatsam şimdi kavak yelleri senaryosu sanırsınız.Kavak yelleri demişken o dizi de kankalık olayları ilişkiler falan çok güzel anlatılıyor.Izleyin anlarsınız kankalıktan eski sevgiliye doğru giden süreci.İyi o diziyi de bitirdiler yoksa şeyler olacaktı :)

Hadi son olarak şöyle düşünün evlendiniz,sevgiliniz var.Sevgiliniz diyor ki kankamı çok özledim gideyim biraz onunla takılayım.Hanginiz bırakırsınız gitsin kankasıyla hasret gidersin gezsin dolaşsın ???

Sonra ben böyle söyleyince geri kafalı diyorlar,orta çağ insanı diyorlar, biraz modernleş diyorlar. Afedersin modernlik buysa siz ciktirin gidin modern olun, sevdiklerinizi paylaşın; ben paylaşmammmm!

EDİT:Çevremde kanka,hacı,hey girl tarzında seslendiğim bazı bayan arkadaşlar bu yazıyı okuyunca sen ne ayaksın gibi manidar cümleler kurdular:)Bilsinler ki bu kelimeleri sadece bir hitap sözcüğü olarak kullanıyorum.Benden vıcık vıcık yılışık hareketler göremezsiniz. Hea gören varsa bilsin ki bir ayak var orda :)

28 yorum:

  1. Tamamen katılıyorum kendim yaşamadım ama erkeklerle kanka olan bütün arkadaşlarım yaşadı.Onlar kanka olduğu dönemde bende inanacak gibi oldum kankalık meselesine ama zaman içinde gördümki kankalık tamamen saçmalık.:)

    YanıtlaSil
  2. Sprite Acımasız Gerçekler; Arkadaşın Seninle Birlikte Olmak İstiyor

    http://www.youtube.com/watch?v=_WMSb8TBfEk

    Yazı ile gayet uyumlu bir reklam konsepti. Okunduktan sonra tekrar izlenesi. :]

    YanıtlaSil
  3. Ben saf saf ''kankayâne'' dolaşan kızların da saflığına inanmıyorum açıkçası.. O da ayak. :))

    Baştan sona da katılıyorum. İlişkinin ismi olmalı, sınırı koyulmalı.. Kankam benim yeaaa, kardeşimsin yeaaa en tehlikeli ilişkiler bence de.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi be ordan herkes siz gibi fesat düşünmüyor siz sadece ettiğiniz cümlelerin torbayı doldurup doldurmadığına bakıyosunuz... Atıp tutmayın!...

      Sil
  4. Modern ilişkiler!
    Hiç anlamam ve sevdiğimi de paylaşmam.

    YanıtlaSil
  5. Şükür;kelime doğrulama şeysiyle karşılaşmadım!:)

    YanıtlaSil
  6. kim diyor , ne diyor geri kafalı mı hee böle düşünenlere öle deniyorsa ben de geriyim o zaman :) tamam kızlar sadece kızlarla , erkekler de erkeklerle arkadaş olur demiyorum ama kankalık karşı cinlerin yapamayacağı en son şey bence.. illa bir tarafın aklı başka yerdedir yani ne biliyim :)

    YanıtlaSil
  7. evettttt sonuna kadar katılıyorum
    bende hep söylerim normalse eşinizin kankası olabilir mi ? sorusu olaya noktayı koyar.
    cevap yoktur çünkü :))
    uçan balık olur uçan domuz olmazzzz :))

    YanıtlaSil
  8. olur olur bal gibi olur diye eski bir şarkı geldi aklıma :D olur hacım yaaa bu hayatta olmaz diye bişey yok :D arkadaşlık da olur kankalık da önemli olan sapık zihinleri yıkayıp arındırabilmek :D

    YanıtlaSil
  9. Spritetan acımasız gerçekler :D

    http://www.youtube.com/watch?v=8qLpOxAJ3J4

    YanıtlaSil
  10. Maalesef sana hak verdim :)) yıllar sonra... evet.. artık biliyorum... kanka dediğim herkesle iş başka boyuta taşınınca zamanla... haklısın ne diyeyim..:))

    YanıtlaSil
  11. kankalık sevgililiğin arifesi:) ama evli iseler kanka olarak kalmak zorundalar tıpkı ben ve kase gibi :(

    YanıtlaSil
  12. Bu kankalığa sizin de dediğiniz gibi sadece kızlar inanıyor sonra da ne olduğunu anlamadan eski oluyorlar, ne diyeyim Allah akıl fikir versin.Ben de hiçbir erkeğin kızdan kanka olur dediğine şahit olmadım diyorsa gelecek için plan yapmaya başlamıştır diyorum:)

    YanıtlaSil
  13. Bence kızlar bu ilişkilerin adını koyanlardır.
    NOKTA.

    Sert anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  14. oley be :)ben yazacaktım ama toparlayamamıştım daha, eline sağlık harika olmuş, paylaşım manyağı yapacam :)

    YanıtlaSil
  15. Sprite acımasız gerçekler tam konuyla ilgiliymiş güzelmiş eyvallah :)

    Cihan eyvallah benim cümlen senin cümlen lafımı olur önemli olan cümleyi kurmak:)

    YanıtlaSil
  16. ciktirin gidin :) Süpermiş...

    YanıtlaSil
  17. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=T_lh5fR4DMA

    : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızların hepsi yeah diyor oğlanlar no diyor ama soru tam olarak nedir onu anlamadım ???

      bu arada kızlar çok güzel yeah diyor :))

      Sil
  18. kaan sen ne ayaksın :}

    YanıtlaSil
  19. Hayatımda şu ana kadar arkasında dura bileceğim tek gerçeğim diye bilirim kesinlikle inanmıyorum bir kız ile bir erkeğin kanka olabileceğine zaten şu dönemde artık bu sözü duyunca midem bulanıyor yazın gerçekten çok yararlı ..

    YanıtlaSil
  20. aynen katılıyorum.en çokta bozulduğum nokta kızlar baştan inanıyor bu kanka ayağına tabi sonra çıkıyor meydana. bazı erkeklerin yaklaşma biçimi

    YanıtlaSil
  21. İlahi by mutu, bak beğendim bu yazıyı, doğrudan ortaya dökmüşsün meseleyi.

    Bence erkek- kadın "arkadaşlığı" da bir süre sonra yön değiştirmeye mahkum. İşin doğası bu.Bir taraftan biri birşeyler ummaya başlar ve sonunda ya iyi birşeyler olur ya da uman taraf hayal kırıklığına uğrar,diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  22. bu arada spirte da işi çözmüş,ne de olsa büyük firma :))

    YanıtlaSil