3 Şubat 2012

Erkekler nasıl giyinmeli ?

Bu hafta erkek giyimle ilgili bir yazı yazmak istiyorum.Moda bloglarına özenesim geldi,caaanım moda blogları ne büyük misyonları var şu hayatta :)

Nasıl giyinmeliden başlarsak konu çok uzar hemde şöyle giyin böyle yapın demem yanlış olur sonuçta zevkler tarzlar tartışılmaz.Ben kısaca erkekler de "eğreti" duran şeyleri yazayım daha anlaşılır olur.Mesela;
**Kız gibi yapışık daraşık şeyler giymeyin abi adınız çıkmasın :)
**V-yaka tarzı kıllı göğüsü açık tişört kazak body asla! sonra şehir krosu derler arkandan:)
**Renkli elbiseler hoş değil.Kırmızı yeşil pantol, fosforlu kabartma tişörtler.
**Bileklik kolye küpe falan da kadınsı şeyler fatihte küpe takmıyodu ayrıca :)

Konunun daha net anlaşılması için aşağıdaki resimlere gözatalım.Kızlar bloglarında top-modelleri örnek olarak koymuşlar bende top-çuları koyim dedim:)Resim1 quaresma'yı ele alalım.Çok tarz adam dime.Cacık tarz adam işte. Apachi'nin top süren hali.Adı quresma değilde ahmet falan olsa bizim rıza zibidi diye ensesine vurur bir tane.Şimdi bizim ülkede 14-20 yaş arası gençlerin alayı onun gibi giyiniyor. Garip saçlar garip elbiseler.Sonra yok efendim Türkiye neden bir apachi cenneti oldu.

Bak orda 2 numaralı resimde harry kewell var.Adam nasıl olunur resmini çekip koymuşlar sanki.Mükemmel giyinmiş erkek adam böyle giyinir işte sade ve maskülen.

3 Numaralı resimde Alex de souza duruşu yeter:)Alex'i bir bjk'li bir gs'li olunca birde fb'li olsun diye koydum.Şikeci de olsa hepsi bizim takımımız sonuçta :)

Ben bir erkek olarak böyle düşünüyorum ama kızlar bir apache sever olarak ne düşünür bilmem.Onların ne düşündüğü daha önemli tabi:)Yazıyı girmeden O kadar dolaştım moda bloglarını kızlardan fikir alim diye bir tanesi yazmamış erkekler nasıl giymeli ne tür giyen erkekleri seversiniz falan yok.Hep kendileri için yazmışlar. -Ojemin rengi nası nensiiiii :)

42 yorum:

  1. Çok keyifli bir paylaşım olmuş, ama bir kaç konuda sana katılmıyorum. mesela bu ara çok moda olan renkli pantolonlar özellikle hardal, tarçın renkleri erkeklere çok yakışıyo. şala da karşı çıkacağını sanmıştım ki, harry kewell'i beğenmişsin. bu arada birşey dikkatimi çekiyor, erkeklerin bazıları kızlardan daha fena alışveriş delisi ve moda düşkünü oluyorlar, mesela erkek arkadaşımın gardrobu benimkinin yaklaşık üç katı, tanrım ne kadar eziğim :D

    YanıtlaSil
  2. Bir de Manuel Fernandes gerçeği var. Onu unutmayalım. :) Adam moda ikonu. :) :P Bknz: http://img.gecce.com/GenelBuyuk/2012/01/25/manuel-fernandes-w-loungejpg-152228021.jpg

    YanıtlaSil
  3. vallah abı bu soukta donmamayı bakarım nasıl donmuycaksam oyle gıyınırım

    YanıtlaSil
  4. :D kesinlikle süper bir post olmuş:D alex ve harry i sevmesemde tarzlarının quresma dan daha iyi olduğu ortada bence.Ama V yakalı t-shirt ve kazaklar konusunda katılmıyorum bence erkeklere yakışıyor. Bol pantolanlar,deri ceketler ve özellikle takım elbiseler de çok yakışıyor:D

    YanıtlaSil
  5. q7 tinercilere benziyor baba ya!
    Harry cix adam!
    Alex,o pantolonun altına halısaha giyseymiş pek daha iyiymiş,olmamış,ama yüzü güzel! (hay yalanımı benim...)

    YanıtlaSil
  6. ülke erkekleri olarak boxer'a geçtiğimiz de iyi oldu be birader.

    YanıtlaSil
  7. siyah tonlarda giyinecegim kesin..:) zira siyah ve mor asil renk..

    YanıtlaSil
  8. ahahahah kopardın beni bak gece gece:D:D
    Oldu, ööle yazacağız şunu giysin bunu giysin sonra adamın asıl tarzı ne anlayamayacağız:D
    adam aslında apaçi olacak sooradan hafif 2 numaraya dönecek :D 2 numara olmuştur budur yani... Demek ki göz atmana gerek yokmuş senin zevkin de gayet başarılı...
    V yaka tişörtten bi de kıl çıkarsa iptal... Kız anında iptal açık söyliim.
    Üstünüze daraşık şey giyip bi de pantolona sokmayın ricam... kemer de takıp... Ayy rüyama da girer şimdi...
    Bi de mesela üstünde desenli bişi varsa, diğer her şey sade olsun... Bi karnaval, bi cümbüş, çok yönlü kişilik mesajları falan olmuyor...

    Benden bu kadar:D gözlemledikçe yazarım ben sana yine mutu:D sevgilerrrr:D:D

    YanıtlaSil
  9. 1.resimde quaresma'nın boynuna taktığı o şeyi ben hava soğuksa ve yakası açık bir şey giydiysem tanıyorum. hatta onu da kıyafetime göre tek renk takıyorum O_o cidden onu sokakta görsem "of yine mi apachi ya" der yönümü değiştiririm -evet cidden bu derece insan kayırıyorum-
    2.resimde harry kewell abimiz mavi kazağının belini düzeltip biraz indirsin ben onunla evlenirim bile :O
    3.resimde de demişsin zaten duruşu yeter cidden :D

    YanıtlaSil
  10. Çok begendim yazını ben moda blogu okumam pek ama erkek modasıyla ilgili yazmaya başlayabilirsin gerçekten büyük bir eksik var bu konuda. Kewell e bayıldım bu arada gerçekten ii giyiniyomuş.

    YanıtlaSil
  11. oh cmon.
    ive seen so much bettaaaa :P

    YanıtlaSil
  12. Okudum okudum tutamadım kendimi, dedim "yaz kızım" :) Ne güzel demişsin de Alex'in ayakkabılarını görmedin mi, en son Kayseri'de köyden indim şehire tiplemesinde görmüştüm onlardan.. Objektif olalım lütfen, futbolu karıştırmadan:P :) Bir de mümkünse kadife kumaştan kıyafetler giymeyin ya , ceket bir nebze kabul görür de pantolon valla kurtarmıyor :)

    YanıtlaSil
  13. ahah aynı moda blogu hevesı banada gelmişti geçenlerde benden önce davranmışsın:) türkiyede değilde yurtdışında deli gibi tuttu bu moda blogları

    YanıtlaSil
  14. 1. İlk kare evlerden ırak, lanet olsun onu öyle giyinmeye iten sebeplere:D
    2. Bi sonraki kare daha iyi çok daha iyi ama mükemmel sayılmaz bence
    3. Erkeklerde eğreti durduğunu düşündüğün bazı şeyler doğru kombinle fevkalade durabilir derim
    4. Son paragrafı okuyunca "Dur ya ben bir yapayım böyle postu madem öyle." dedim. Gerçi bu saatten sonra pek işine yarar mı bilmem:D

    YanıtlaSil
  15. Apachi'nin top süren hali. :)) süper tespit..

    YanıtlaSil
  16. Hande coşmuşsun yine biraz daha yazsan ayrı bir yazı da sen çıkarırırsın bu konuda :)

    Alex'e laf yok bu arada ;)

    YanıtlaSil
  17. siz nasıl giyiniyorsunuz bay mutlu??

    YanıtlaSil
  18. Bence erkek de olsa kızda olsa insan kendine yakışanı giymeli, özenti olmamalı moda diyede her şey giyilmez. Başkasına yakışan bana olmayabilir. Mesela havuç tipi pantolonlar moda oldu bir ara ben hiç sevmedim. Erkeklerin üstlerinde renk renk pantolonlar buda pek hoşuma gitmedi. Klasik tarzda bir şey bulmak mağazalarda neredeyse mümkün değil, herkes rengarenk giyinip saçları dikmek zorunda değil ki. İnsanın bir tarzı olmalı bence. Fotoğraflara gelincede Kewell' ın tarzı fena değil ama o boynundaki şal vari şeyi sevmedim. Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  19. Ben giyinmiyorum misi en güzeli :)

    Bilmem öyle çok belli tarzım yok ama şu üste yazdığım şeyleri yapmamaya,giymemeye özellikle dikkat ediyorum.

    YanıtlaSil
  20. bence erkekler fular da takmasın quaresma cidden apaçi gibiymiş :D ya normal pantolon bi de kareli gömlek işte ya da alexin ki gibi giyim en iyisi :)

    YanıtlaSil
  21. Olum şu pacaları dar üstü bol kot pantolonları giymesinler. Amk ipneleri şalvar gibi duruyor biraz adam olsunlar bozuyorlar ağzımın terbiyesini :)

    Hacı kesinlikle yayınla bunu bak hep söylemek istemişimdir :)

    YanıtlaSil
  22. bu kadar salakça ve cehalet dolu kendinin ne olduğundan bi haber bi seksizm de nadir görülmüştür.

    çifte kavrulmuş.
    yayınlayanı ayrı,
    söyleyeni cilalı.

    YanıtlaSil
  23. "Bileklik kolye küpe falan da kadınsı şeyler tasrif etmiyorum."

    Cümlesindeki "tasrif" ne demek? :)))

    YanıtlaSil
  24. "tasrif" kelimesi "tasvip" kelimesinin yanlış yazılmış halidir :))

    Ağızdan tasrif diye çıkıyor ama demekki öyle değilmiş amacın beni düzeltmek ve öğretmek olmasa da yine de saol öğrenmiş oldum;)

    Bisexie amacım senin gibi gay'leri kızdırmak değildi ama kızdıysan da sikimde değil.Blogundada erkeklikten falan bahsetme olur mu :)

    YanıtlaSil
  25. ne alındın ki?
    salak ve cehalet dolu bi seksist misin.

    ağızdan tasrif diye çıkamaz. ya da nasıl bir ağza sahipsin bilemiyorum xD

    tasvibetmiyoröröeörerö diye gider en fazla ünsüz yumuşaması olur.

    ben cahil bulurum kendimi evet.
    öğrenmem keşfetmem gereken başka sonsuz şey var derim kendime hep de,

    en azından gram anlamadığım/bilmediğim konularda atıp tutmam yahu.

    neyse.

    aynen devam dostum.
    harikasın.
    blogun da şahane.

    YanıtlaSil
  26. peki teşekkürler herşey için ama benden uzak dur olur mu hahhhahahah :)

    YanıtlaSil
  27. ilk olarak,
    bi yorum silmeler comment refreshler fln gergin gördüm seni hayrdr? :D

    senin özgür blogunda moda eleştirmene falan laf eden olmadığını da anlayamamışsın. haddime değil bi kere senin blogun bura.

    her ne kadar gay olmasam da senin yapmaya çalışıp da yanından bile geçemeyeceğin ironi(?)nden hiç alınmadım.

    en azından aslımı inka etmicek kadar erkeğim. o kesin ;)

    dahi anlamındaki de' leri ayrı.. neyse beceremicen zaten.

    tepki doğan şeyin ne olduğunu da bilmen senin de hakkın, ipnelerrrr şeklinde dangalakca bi yorumu yayınlama gafletinde bulunup sonra bunu hiç algılamayıp direk ortaokuldaki kız ali muhabbetlerine cekmeye çalışan ve muhtemelen ortaokuldan beri pek gelişim gösterememiş bi bireysin diyip bu kadar kesin de konuşmak istemiyorum fakat.

    umarım açıklayıcı olmuştur.

    kınama hiçbişeyi bak sana abi tavsiyesi.
    hele gram zerre bilgin olmadığı konuları hiç kınama.

    kardeşin, kuzenin, teyzen, oğlun, baban, deden, kankan, eski sevgilin.. hepsi eşcinsel olabilir. hayat öyle ağır öğretir ki bazı derslerini insana.. keşke bile diyemezsin.

    ben sana üretim reaktörü, damızlık demediğim sürece
    sen de benim cinsel yonelimimle ilgili yorumda bulunamazsın.

    bitti.

    YanıtlaSil
  28. her şey de ayrı yazılır dicem ama..

    uzak durmasını istediğin kişinin erkekliğinden bahsettiği blogu takip ediyosun di mi?
    tasvip falan da olabilir. ;)

    milyon dolarlar serseler, dönüp bakılıcak gibi değil için çoooo..k rahat olsun.

    YanıtlaSil
  29. Karşındaki kişiye güzel süslü cümleler kurarak ve sakin bir şekilde çok güzel alaya alıp hakaret ediyorsun bu konuda gerçekten çok iyi bir üslubun var gerçekten iyisin.Eminim insanlarla yaptığın tartışmalarda onları çok iyi kızdırıyorsundur bunda başarılısın ama bende iyiyim bu konuda biliyo musun başka bir üslüp seç bence çünkü anlıyorum seni yani başarılı olamayacaksın :)))


    Bak gülücükte koydum sakinim iyiyim yani :)

    De ler de ayrı yazılır evet bir sonraki kitabımda dikkat edicem bütün bu imla kurallarına :) Bak yine gülücük :)


    Ayrıca sen benim tek kelimeyi yanlış yazmamdan hayatımı yorumlayıp eğitim hayatımdaki eksikliklere ve kültürüm hakkındaki görüşlerini söyleme hakkını kullanırken bende eşcinsellik ve seninle ilgili görüşlerimi söyleyebileğimi düşündüm...


    Bu arada comment refresh konusunda haklısın ama senin tarzını anladıktan sonra böyle birşeye karar verdim :))

    Kızmak konusunda haklısın ama bunu saklmaya çalışma bence çünkü saklayamıyorsun.Kızıyorsun kız yani sende benim tarzıma bir laf etsen bende sana kızarım yani normal birşey bu ben sadece bu konudaki görüşlerimi söyledim.(katılmak zorunda değil:)

    Bak çok dikkatli bir makale yazdım şimdi sana cevap vermek yerine bu sığ halimle yeni bir post yazabilirdim ama senle konuşmak iyiydii hoşçakal.

    Üslubün gerçekten iyi iyi geceler :)))

    YanıtlaSil
  30. erkeklerin giyimide bayanlar kadar zor aslında renkler kombinler ayakkabı seçimleri tarzına dikkat eden kendine özen gösteren erkekleri tebrik ediyorum. kimsenin özel hayatında ki tercihleri bizi ilgilendirmez bence.. ilk resimle 2, resimde aslında genel oarak fark takılan şalın şekli ve modeli bence ikisinde kazak ve içinde gömlek var 1. resim de taşlanmış bir kot diğerinde kanvas var şal seçimi yanlış bence alex e gelince o köyden indim şehire bol paça pantalon altına sivri burun ayakkabısına ben yorum bile yapamıyorum:)))

    YanıtlaSil
  31. Erkekler giyimlerine daha az takıntılılar..çok önemsemiyorlar.aslında onlara ilişkin niye blog yok ,olabilir de..:)

    YanıtlaSil
  32. Haha oje numarası yazayım mı sanaa :) Erkekler için ''moda'' denen şeyin pek söz konusu olduğuna inanmıyorum. Sen kadın olsaymışsın keşke moda olayı seni açmış iyi olmuş :)

    YanıtlaSil
  33. Aman aman kız olup kirpiğime badem yağı yanaklarıma tarçın-limon karşımı falan hayır asla kesinlikle böyle birşey istemiyorum nerissa :))

    YanıtlaSil
  34. Laf mı soktun sen şimdi :)) sonuç olarak senin gibi bir sürü erkeği doğal güzelim diye kekliyorum abi sen ona baak :)

    YanıtlaSil
  35. Doğal güzelsin kızım sen tarçın limon badem hepsi doğanın özünden gelen şeylerr daha nolsun :))

    YanıtlaSil
  36. Haha doğal halimi görsen utancından ölmek istersiiin :)

    YanıtlaSil
  37. O zaman tarçın-limon sakın bırakmıyosun nerissa devamm go on :)))

    YanıtlaSil
  38. bir erkeğin bakışlarında cesaret yoksa modayı takip etmesin bence, çok yavan duruyor... boyundan yukarıya bakıyorum bizim köyün çobanı aşağıya bakıyorum kareli pantolon, papyon, falan filan... modadan anlamam ayrıca bana ne...

    YanıtlaSil
  39. harry çok cool giyinmiş,böyle olmalı bence (:

    YanıtlaSil
  40. ya o değil de ben t shirt üzerine ceket giyene bayılıyorum arkadaş (:

    YanıtlaSil
  41. It's good that I've this article on your blog.it's true, young are preocupied with fashion.

    YanıtlaSil
  42. küpe ve kadınsı ne biliim pembe turuncu gibi renkler hariç erkeklere de renkli pantalonun yakıştığını düşünüyorum.o yapışık şeyleri kızlara da yakıştırmıyorum zati. erkk de kadın da abartmasın ne kadar kalabalık o kadar şık olurum diye düşünüyo kimileri en güzeli sade şıklık bence:))

    YanıtlaSil