17 Şubat 2012

bir kızı dudağından öpmek.

Genelde filmlerde izleriz hani bir adet esas kız ve esas oğlan vardır.Bunlar birbirini seviyordur aralarında bir ilişki vardır ama daha adını koyamamışlardır. Kız teklif etmesini bekliyordur oğlan teklif etmeye çalışıyordur falan.Sonra birgün oğlan dayanamaz ansızın kızın dudağına yapışır(hani bazı anlar vardır insanın sevdiği gözüne çok tatlı çok masum görünür tutup kalbine sokmak ister öyle bir anda işte)öpmeye başlar,gram şehvet yok ama.Dayanamaz bir an öper dudaklarıyla itiraf eder onu sevdiğini...[sahne1]

Güzel sahne dime hepimiz izlerken fena oluoruz,ağlıyoruz.Millet olarak hepimiz çok duygusal insanlarız zaten ama nedense toplum içine çıkınca öküzleşiyoruz:) Neyse konuyu dağıtmıyım. Heehh işte şu sahneyi Türkiye'de yapsan,ansızın bir kızı dudağından öpmeye kalksan sanmaki arkadan romantik bir müzik çalıcak kız da seni öpmeye başlıcak;

-Şaaakkkk sesiyle kendine gelirsin.Kezban'ın avuç içiyle senin yanak öpüşmüştür. Tokatı yersin.Kız seviyorsa da yersin beni basit birisi sanmasın diye vurur bu sefer, her türlü yersin yani o tokatı.Sonra da ne sapıklığın kalır,ne coşkunluğun, ne nuriliğin,ne roccoluğun.

O yüzden siz bana bakmayın bende duygusal olduğum için fimleri izleyip böyle gaza geliyorum. Siz seni seviyorum diyin olsun bitsin işte.Benimle çıkar mısın diyin.Hatta boşverin kasmayın abi sms diye birşey var artık seni seviyorum diye mesaj atın en güzeli.Yok yada siktiredin kontürünüz gitmesin gidin facebook duvarına büyük puntolarla seni seviyorum yazın sonuna birde kalp korsunuz ♥♥♥

18 yorum:

  1. eeeee zamanin cocuklari : D

    YanıtlaSil
  2. Buna benzer bir şey yazmıştım defter karalamalarıma :):) mmm seni seviyorum yerine öpmek daha özel bencede :)

    YanıtlaSil
  3. :) eee ama kızlar da şu "toplum baskısı" denen ne idüğü belirsiz garip halt yüzünden basmıyor mu o tokadı?

    adam geldi öptü senin de için gidiyo iyi güzel. bi an beyninden yüzbin düşünce geçiyo;

    hakkımda ne düşünür, hoşuna mı gider basitlik olarak mı algılar, şimdi biri görse ne olcak? rezil mi olcaz vezir mi? adam sevdiğinden mi öpüyo yoksa anlık bi sapıklık mı? annem de erkekler sapık oluyo dediydi doğru mudur ki? napsam şimdi? öpsem kaşar der mi? diyebilir türk erkeği bu, en iyisi basiim tokadı işi sağlama aliiim.

    işte kızların gözünden de olayın özeti bu :) yani her iki taraf da "töre(!)" kurbanı :)))

    YanıtlaSil
  4. By mutu, seni seviyorum deyin önerin in, bippp li kelimeler out.:)) ::(

    YanıtlaSil
  5. dostum sağ eli kitleyecek şekilde çekicen kendine yapışcan dudaklara. o zaman nolucu tokat sol elden gelcek, sen de hemen kaldırcan sağ elini tokat gelirken geçircen parmaklarını onun sol eline. Böle nefessiz bırakcak kadar uzun yumulcan dudaklara sonra gerisi gelir. Bak seni sevdim naçar kalmayasın diye verdim bu taktiği hadi değerini bil :D ehehehehehe

    YanıtlaSil
  6. hahahaha :D tokat manyağı yaparız haklısın :) ama kalkıpta duvarımada kalpçikler koyma gibi bir abuşlukta yapmayın yahu :)

    YanıtlaSil
  7. mesajı aldım.
    beklerim:www.denizinfotografgunlugu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. bunu aynen uygulayan var günümüz Türkiye'sinde...
    ve kızlar bununla karşılaşınca bi eblekleşir.. ahh tanrım tamda filimlerdeki gibi der ve kaba kuvvete gerek olmadığını içinde hissederse karşılığını da çok hoş verir ;)

    YanıtlaSil
  9. romantik bir yerde kızın senden hoşlandığını anlarsan elini tutsan bile yeter bence öyle uzun uzadıya şeylere gerek yok :)))

    YanıtlaSil
  10. Raskalnikow ;

    Bacaklardan da tutim tecavüz edim yaaa :)

    YanıtlaSil
  11. aynen öyle seviyorsa da sevmiyorsa da tokat mutlaka olur :)

    YanıtlaSil
  12. Ha.. ha.. e biz buyuz.

    Kabullenmiş anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  13. Çok klişe hatunumdur her sevdiğime seni seviyor derim ^^

    YanıtlaSil
  14. bizde sapık-tecavüzcü kadrosu geniş tutulduğundan insan ayıramıyor niyet iyi mi kötü mü. nerden bilecek kız arabaya atıp ıssız bir ormana sürüklemeyeceğini. bi de şu detay var ki, her öpen de de Paul Walker değil ki anacım boynuna atlansın. öpsün bakalım beni recep ivedik kıvamında bi mağara insanı da bak nasıl yer suratına biber gazını!

    YanıtlaSil
  15. gecenin bu saatinde bu duygu karmaşasında güldürdünüz ya beni allah'ta sizi güldürsün emi:))

    YanıtlaSil
  16. tokat atmadan olur mu tabi o da o anın aksiyonu işte erkekler bi kızı öpmeden önce bin kez düşünsün ona göre yani :)

    biri beni öpmeye kalksa mesala önce tokat atardım sonra arkasına adamlarımı salardım :D
    ne komik ama demi...

    YanıtlaSil
  17. This post gives clear idea in favor of the new people of
    blogging, that in fact how to do blogging.

    Have a look at my web page click here

    YanıtlaSil