9 Şubat 2012

Ben bu oyunu bilmiyorum.

Adı hayat konmuş bir oyuna başladın ama ne kurallarını biliyorsun ne de doğru düzgün oynayabiliyorsun.Saçma sapan bir işte,saçma sapan şeyler yapıyorsun. İnsanlar var onlarla oynuyosun,kazanıyorsun kaybediyosun ama bu oyunların galibi yok bilmiyorsun. Sonra kızıyosun kırılıyosun sıkılıyosun ama hep oynuyorsun. Çünkü başka oyun bilmiyrsun. Aslında hiçbir şey bilmiyorsun.Naptığını bilmiyrsn. Bu salak kanepe de niye oturuyorum sanki diye soruyorsun.Daha aklında bir sürü soru var cevaplayamıyorsun.Boşluklar var dolduramıyorsun. Evler arabalar alıyorsun, yakışıklı insanlar alıyorsun hayatına ama dolduramıyorsun. Boşluk içinde görmüyorsun.Sen hala alıyorsun.Sürekli alıyorsun. Tüketiyorsun. Tükeniyorsun .Sonra yalnızlıgına sıgınıyorsun.Yalnızlıktan da nefret ediyorsun,en çok ondan korkuyorsun.Çünkü kendinle başbaşa kalıyorsun.Düşünüyorsun... Birisi birşeyler fısıldıyor kulağına sessizlikte,haklısın ama diyorsun,O Ama hep var hayatında. Sesin titriyor,canın sıkıyor,tahammül edemiyorsun kendinee. Kaçıyorsun. Kaçarak oynanmaz bu oyun anlamıyorsun. Sokaklara gidiyorsun insanlara gidiyorsun, kendini oyalayabileceğin neresi varsa oraya gidiyorsun. Kendini unutmaya gidiyorsun...

11 yorum:

  1. Her insan baska bir ortamda baska bir rol oynuyor diye bir yazi okumustum bir kere, senin yazinda bunu hatirlatti bana, güzel olmus : )

    YanıtlaSil
  2. sakın unutma kendini sakın. birakma kendini bir yerlerde yanlız. kendinin kollarına gir ve daya başını kendi omuzlarına ellerinde de hayat var sakın bırakma...

    YanıtlaSil
  3. Karamsarım çünkü "bymutlu" değilim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okumaya geldim bloga, yazmamışsınız??

      Sil
    2. yapma bunu :)) yarın yazıcam.

      Sil
  4. gecenin bu saatinde ne diye duygularıma tercüman olursun ey by mutu:)

    YanıtlaSil
  5. Ben de bu oyunu bilmiyorum, iplerimiz tanrı denen gökyüzünde oturan bir varlığın elinde mi, o ne yazmışsa onu mu oynuyoruz? diyorum ama olamaz ki diyorum öyle bir şey olsa tanrının çok zalim bir tanrı olduğu sonucuna varırım demek ki iplerimizi tutan tanrı değil, dünyaya bakıyorum sizin de yazdığınız gibi tüketen ve dünyayı da tüketen, diğer canlıları da tüketen zalim yaratıklarız - tamam ben zalim değilim ve pekçokları değil ama bu durumu değiştirmiyor - ve güçlünün güçsüzü ezdiği, aslanın ceylanı, büyük balığın küçük balığı yediği bir prensiple dönen bir oyun..kurt kangalı yiyor, piton fareyi yutuyor, kartal güvercini mideye indiriyor bu oyundan ben de mutlu değilim..

    YanıtlaSil
  6. iadeyi ziyaret mi dersin yoksa başka bir şey mi,bende senin bloguna izleyici olmak istedim bakalım neler yapıyorsun bu blogta.

    YanıtlaSil
  7. Ohhh Harika... paylaşımın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. koyuları da okuyunca bir cümle çıkıyor...:)

    YanıtlaSil