13 Ocak 2012

Adam seçer misiniz ?

Hayatta adam seçer misiniz? yoksa herkezi sever misiniz? Eğer herkezi seven biriyseniz beni sevmeyin lütfen :)

Hayatta adam seçeceksin abi.Domates alırken bile seçiyorsun dime.E insan alırken hayatına seçmemek gibi saçma birşey mi olur. Hani arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyim diye bir laf vardı.Aynen o hesap işte.Kimle takıldığınız nasıl insanlarla yaşadığınız çok önemli.Hani itle yatan bitle kalkar diye bir vardı.Aynen o hesap işte. (Birkaç atasözü daha bulursam onlarla tamamlarım ben bu yazıyı da inşallah :))

Yalnız ben burda insanları dışlayın,onlara bok muamelesi yapın demiyorum.Görüşün konuşun öpüşün ama sevişmeyin diyorum.Yani çok yakınınıza hayatınıza sokmayın, yediğiniz içtiğiniz ayrı gitsin diyorum anladınız mı? Mesefa koyun araya, mesafeler güzeldir saygıyı artırır:) Bak benden demesi sonra biri girer hayatına sıçar bırakır gider.Sonra temizleyezsin.İz bırakır.Lekesi kalır.Çıkmaz.

27 yorum:

  1. Mutu sen yapabiliyor musun mesafe koyma işini? Var mıdır bi yöntemi?

    YanıtlaSil
  2. körle yatan şaşı kalkar...

    YanıtlaSil
  3. bence de çok ama çok seçici olmalı. bu konuda aşırıyım. birisinin yaklaşması için tonla sınavdan geçiririm.
    :)

    YanıtlaSil
  4. vanish diye bir tursil var .. olmadi kullan ve ciddiyim ve secerim ..

    YanıtlaSil
  5. ben çok seçiyorum.zaten arkadaş canlısı da değilim.sevmiyorum pek.

    YanıtlaSil
  6. Sağolasın çok makbule geçti bir kere daha ne kadar gerizekalı olduğumu anladım :))

    YanıtlaSil
  7. kişiler arasında bıraktığımız boşlukların yanlış olduğunu düşünüyorum ben. insanların yaptıklarımızla değil de yapmadıklarımızla bizleri eleştirdiği günlerde,o yapmadıklarımı elbet bir gün ortaya çıkıyor ya,kasmaya gerek yok. kişi ha yakınında ha uzağında olmuş farketmiyor.

    YanıtlaSil
  8. çok haklısın by mutlu.ziyaretine sevindim araya mesafe koyarak teşekkür edeyim dedim.:))

    YanıtlaSil
  9. Cok dogru, bu yaziyi imzalayabilirim : )

    YanıtlaSil
  10. seçiceksin tabi ya seçilmemiş yakınlık sadece akrabalara has o da bu mantıkla sadeleştirilebilir zaten
    ps*yazı güzel olmuş net anlatmış en azından

    YanıtlaSil
  11. yufka yürekli göbekli arkadaşım benim ;)

    soğan sarmısak falan gibi kokan şeyler yee insanlar sana yaklaşmaz o zaman araya mesafe koymuş olursun hahaha :)

    Dostum özel bir yöntemim yok.Hareketlerini sevmediğim insanlara pek yanaşmıyorum o da bir mesafe oluyor otomatik olarak!

    YanıtlaSil
  12. Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler yalnız herkeze nezaketen cevap verme gibi bir samimiyetsizlik yapmıyorum lütfen yanlış anlamayın ;)

    Bu arada Nerissa sorun değil arada hatırlatırım sana :))

    YanıtlaSil
  13. :) aynen dediklerin dogru bazen sectiklerin iyi görünenlerde ilerde seni sasırtabiliyor :P ozamanda fazla gec olmadan yol vericeksin gidicek :P

    YanıtlaSil
  14. beklentili ilişkilerde hep acı çeken bir taraf olur..:))Seçici olmak en iyisi..:))

    YanıtlaSil
  15. Hoşgeldim.

    Ben adam seçmem, önce kredi verenlerdenim yani. Ama kredi giderse... zaten seçiliyorlar.

    Doğal seleksiyon anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  16. Bir kız ümit verip başkasıyla mı çıktı panpa doğru söyle?
    gülme komşuna gelir başına bu da benden atasözü :D

    YanıtlaSil
  17. Blogunuz I like it harika, benim blog http://skrtu.blogspot.com varlığınızı bekleyin

    YanıtlaSil
  18. Herkes kendince seçer zaten, kendine benzeyeni seçer belkide.. "Bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim" hesabı işte. Yani önce senin ne olduğun önemli.. belki de karşındakini bitleyen it sensindir... Diyeceğim o ki sen seni bil sen seni... :P

    YanıtlaSil
  19. ben seni nasıl gözden kaçırdım diyeceğim ama daha buralarda yeniyim o yüzden çok üzülmüyorum :)) birkaç yazını okudum ve bayıldım. çok içten ve samimi geldi.Bundan sonra favorilerim arasındasın ;) Bu arada bu yazıyla da beni anlatmışsın :P

    YanıtlaSil
  20. Haklısın ben zaten arkadaş seçme huyumdan dolayı pek çok zaman yalnız kalabiliyorum. Ve mesafenin saygıyı arttırdığı çok doğru.

    YanıtlaSil
  21. Sorun şu ki; biz seçiyoruz da adamı, Herkes seçemiyor.
    Sonra o adam oluyor sana bir horoz.
    Çoğu kez şuna bir iki akıl vereyim diye seçmemiş olduğum adamlar ile konuşmak durumunda da kaldım bu sebep ile. Bir kere de "niye seçmemişim?" demedim.
    Öte yandan, arada sırada insan bir durup, ben kimim, kimi seçiyorum, insanlar domatesmi yahu (!) diyor.
    Demiyor mu?

    YanıtlaSil
  22. By Mutu, yeni geldim ve bence hoş da geldim:)
    Adam seçmek hoş bir kavram gibi gelmese de olması gereken bir durum, herkesle frekans tutmasını beklemek çok masumane bir tutum olurdu herhalde.
    İzninizle bir dolaşayım bloğunuzda, ne keyifli yazılar var bakayım:)

    YanıtlaSil