16 Aralık 2011

Sex Sever misiniz ?

Sizi fetish sever bloggerlar sizi başlığı görüpte hemen nasıl geldiniz dime. Vazgeçtim ama islamın 32 şartından bahsedeceğim :) Tamam tamam gel kaçma :)

Geçen televizyon izliyorum. Şöyle bir muhabbet döndü bazı şeyler her zaman ilgi çeker, mesela "seks her zaman satar" gibisindenn... Bende merak ettim bunu denemek istedim.Bakalım bu hafta kontrol edicem siteme giren ziyaretçi sayısında artış olucak mı? Seks gerçekten satacak mı? Başlığı gören 100 kişiden 99'u tıklamıştır bence ama bakalım istatistiksel verilelerle gerçekleri görücez :))

Biliyorum hayal kırıklığına uğradın ama ben yazamam bu konuda biliyo musun kimliğim deşifre çünkü. Bu yazıyı arkadaşlarım kız arkadaşlarım kız olmayan arkadaşlarım ailem öğretmenlerim patronlarım tekelci rıfat abi falan herkez okuyor yani fantezilerimi bilsinler istemem :)

EDİT:Evet Sex satıyormuş efenim :)

25 yorum:

  1. yok ben zaten normalde de seni okuyorum. :/

    YanıtlaSil
  2. başlık ilgimi çekmedi dersem yalan olur ancak ben zaten takipte olduğum bütün blogların güncellenen bütün yazılarını okurum :)

    YanıtlaSil
  3. Sex dedin de sana bir araştırmayı söyleyeyim.Y apılan araştırmalara göre Brezilyada ilişki süresi 47 dakika iken Türkiyede bu süre 120 dakikaymış ama Türkiyedeki ilişkilerin 118 dakikası yalvarmayla 2 dakikası boşalmayla geçiyormuş :)

    YanıtlaSil
  4. rahat ol benim de blog da yazdığımı arkadaşlar ve en önemlisi ablam biliyor.

    YanıtlaSil
  5. Sonuçları açıklarım sizee de.

    Şu zevzekte kimmiş merak etmedim değil nese saygı lütfen :D

    YanıtlaSil
  6. by mutu, ben her zaman başlığa bakar hemen altındaki yazıyı da okurum ne diyor diye sonra açarım sayfayı:) ama her halukarda by mutu ne demiş diye bakardım zaten:) Trafiği arttırmak için iyi bir yöntem.

    www.uuzunincebiryol.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. trafıgı artırmakla ne ilgisi var sığır seni benim böyle basit reklamlara ihtiyacım mı vaarr haah :D

    YanıtlaSil
  8. İlk adsız yorumu yazan hani zevzek diyen adsız ben değilim bu bir, ikinci adsız yazan benim altına hangi blog olduğumu belirttim sebebi senin blogda ve bazı bloglarda profil seçin şıkkında google hesabını tıklasam bile yorum bırakamıyorum nedense, çözemedim bilgisayar bilgim bu kadarına yetiyor ama sonra adı/url seçtiğimde yorum bırakabildiğimi görüdüm, üçüncüsü seçtiğin kelimelere dikkat et, ben ne söylesem olur mu diyorsun anlamış değilim. Neyse diyeceklerim bu kadar.

    YanıtlaSil
  9. tamam sıgır alınganlık yapma nükte yaptım kırıldıysan özür dilerim :)

    YanıtlaSil
  10. adsız a katılarak önce başlığa bakar sonra altta yazılanı okurum ama güzel yöntem hehe

    YanıtlaSil
  11. Ben başlığı sonradan farkettim, valla bak! Ee artış oldu mu trafikte?

    YanıtlaSil
  12. olmuş valla kanka :)
    Bak ekledim editten bakabilirsin.

    YanıtlaSil
  13. artış olduğuna göre devamı gelecek mi:)

    YanıtlaSil
  14. Bilmiyorum ama yazarsam sana haber veririm merak etmeee sen :)

    YanıtlaSil
  15. bana da haber verirmisin yazarsan=))

    YanıtlaSil
  16. sana haber vermeme gerek yok sen bu işin pirisin benim seni takip etmem lazım bu konuda :)

    YanıtlaSil
  17. yok yok göründüğü gibi değiill ciddeenn=)

    YanıtlaSil
  18. valla farkında olmadan okuyuvermişim :))

    YanıtlaSil
  19. E Amerika'yı yeniden mi keşfedecektin ki?
    Bknz.Ayşe Arman nasıl bu kadar çok okunuyor?

    YanıtlaSil
  20. hea evet ama o kadın fena sallıyor.Bir masturbasyon yazısını okumuştum tam uydurmalıkk :))

    YanıtlaSil
  21. SİKİŞMEK BANA GÖRE SANATTIR

    YanıtlaSil