11 Aralık 2011

"Mutluluğun 2 saatlik formulü"

Hala mutluluğu bulamayanlar için 2 saatlik formülünü veriyorum kaçırmayın :)

Karanlık sessiz ve ıslak bir kış gününde;
Öncelikle güzel bir film olucak elinde...
Ve televizyonu tam açıyla gören ergonomik bir kanepe..
Sonra %75'ine makarna, %10'una ketçap ve kalan %15'lik kısmına yoğurt koyularak, servise hazır hale getirilmiş bir tabak..
En sevdiğinizden bir drink.
Ben doymam olum diyorsanız yanını mezelik birşeyler alın.Filmin en heyecanlı yerinde kalkmak zorunda kalmayın sonra.

Tamam play'e bas şimdi.Artık mutluluk bu süre zarfında senindir :))

Not: Alın filmlere de burdan gözatın en güzellerini seçtim sizin için. Sonra kötü film seçip hani mutlu olcaktık diye bana trip atmayın..

8 yorum:

  1. Off off! evet bu işte.. ne mutlu yaşayabilene:)

    YanıtlaSil
  2. Mutu, bu yazı, depresyonla ilgili yazdığından daha hoş ama o da güzeldi. Silmeseydin keşke.
    -okuyabilmiş olmam mutlu etti, ehe.

    YanıtlaSil
  3. O yazı içime silmedi sildim dostum !

    YanıtlaSil
  4. Bu arada Reader'dan silebiliyor muyuz yazıları ?

    YanıtlaSil
  5. hiç bir fikrim yok malesef :(

    YanıtlaSil
  6. Budur, okurkenbile mutlu oldum:)

    YanıtlaSil
  7. işte budur!!bu 2 saatlik mutluluk tam benlik!!!(bazı zamanlar yanlış film seçmiş oluyorsun ya,o zaman mutluluk biraz eksik kalıyor)

    YanıtlaSil
  8. tatilimin son günü için harika bi formül(:

    YanıtlaSil