23 Aralık 2011

Aklımdan geçenler ...

Bu yaşam denilen şey çok götlek birşey. Bir anda herşey değişebiliyor bir bakıyorsun dünyanın en mutlu insanısın bir bakıyorsun en mutsuzu.Bazen tek başına dünyayı yerinden oynatıcak gücü hissediyorsun bazen evden çıkıcak cesaretin olmuyor..
***

Kızlar artık çok fena bakıyor bunu söyleyemeden geçemicem. Hani eski türk filmlerinde vardı ya; Erkek bakınca kız utanır başını öne eğer heryeri kıpkırmızı olur falan. Öyle bir kız yok artık varsada filmlerde yaşıyordur.
***

"Yemek yemek hakkında ne düşünürsünüz bilmem ama kahvaltıların mutlulukla bir ilgisi olmalı" demiş cemal süreya. Bende akşam yatmadan önce yemek yemenin mutlulukla bir ilgisi olduğunu düşünüyorum :)
***

Büyürken yaşadığım en büyük hayal kırıklığı insanlar birbirini ne kadar severse sevsin,birbirlerinin yanında olmak isterse istesin hayatın buna izin vermediğiydi.
***

Düşen adama güler misiniz? Ben önceden gülmezdim yazık lan falan diye vijdan yapardım.Artık gülüyorum.Bendeki en keskin değişiklik farkına vardığım.Düşünce komik oluyor çünkü gülmek lazım o kadar da vijdan yapılacak birşey değil.Aha kalktı yürüyor yeniden...
***

Dünyanın her bir tarafında eminim çok güzel insanlar yerler içkiler manzaralar şarkılar sokaklar elbiseler var.Keşfedilmeyi bekleyen ne güzellikler..
***

"Kendini kusursuz gibi göstermekten vazgeç çünkü insan acımadığı birine aşık olamaz" bu benim cümlem lütfen tarihe bymutu diye geçsin :)
***

Hayatta insanlar arasında elektrik diye birşey diyolar hani.İnanır mınız bilmiyorum ama bence de var o elektrik. Çünkü bazı insalarla tanışıyorsun sanki yıllardır tanışıyormuş gibi bir sıcaklık bir muhabbet oluyor arada.
***

Kalemi eline alıp; onla bunla hayatla doğrularla yalanlarla ahlakla orosbulukla kadınlarla erkeklerla çaresizliğle sefillikle seksle birayla dansla üşümekle aşkla savaşla ihanetle gözyaşıyla kapıkoluyla merdivenle sinekle çigköftefle ve aklınıza gelebilecek herşeyle ilgili birşeyler yazmak mükemmel birşey.Kendimi özgür hissediyorum.
***

Aklımdan geçen ama makale haline getirelemeyecek düşünceleri böyle kısa notlar şeklinde yazma fikri bu çoçuğun blogunu gezerken aklıma geldi.Onu da ziyaret edin güzel şeyler paylaşıyor ama en çok beni ziyaret edin :)

16 yorum:

  1. Hacı mutluluğunu ufak tefek metalara indirgeme, yazıktır, hiç elde edemezsin sonra mazallah.

    O elektrik mevzusuna ben de inanıyorum. Hatta elektrikten ziyade enerji o bence. Tutmayınca tutmuyor o enerji, tutunca da dediğin gibi yıllardır tanıyorsun sanki ^_^

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir yazı olmuş.Sürükleyici ve net!çok beğendim...

    YanıtlaSil
  3. "Bu yaşam denilen şey çok götlek birşey. Bir anda herşey değişebiliyor bir bakıyorsun dünyanın en mutlu insanısın bir bakıyorsun en mutsuzu.Bazen tek başına dünyayı yerinden oynatıcak gücü hissediyorsun bazen evden çıkıcak cesaretin olmuyor.."

    çok doğru ya! ben de bununla ilgili bişeyler yazıcaktım ziyaret edersen sevinirim(:

    YanıtlaSil
  4. selammm!! bir kaç maddeye eklenti olabiler miyim sakıncası yoksa??

    * Bizde o akşam yatmadan önce yenen öğünün adı " yat zıbar ya da yat geber sofrası" tarzı bişi. Aile bireylerinden biri mutfağa girerek hışırdamaya başladığında diğerleri de sessiz adımlarla mutfağa üşüşerek- "hmm bişiler mi yiyosun ben de yiyim ya.." diyerek olaya müdahil olur-ve evet kesinlikle mutlulukla bir alakası var...
    *Kızlar ya da erkekler artık fenamı bakıyor bilmiyorum. Çünkü oldukça uzun zamandır kimseyle gözgöze gelmeme konusunda takıntılarım var. Ne göreceğimi bilmiyorum çünkü. İstemediğim şeyler görmekten daha iyidir bakmamak...
    *Düşene çok pis gülerim kıh kıh gülerim bazen de patlarım direk. Ama kendim düşünce bi asabiyet yaparım! kendi kendime..." noluyo lan nooluyo! düzgün bassana dengesiz..." kendime kızarım yane...
    * Bir meksikalı arkadaşım demişti ki Türkiye'ye geldiğinde " Hiç tanımadığın bi şehirde, bilmediğin bi dilde konuşan ,insanların arasında hiç tatmadığın yemekleri denemek ve hiç görmediğin yerleri görmek kadar mükemmel bişi yok biliyo musun.. Yaşamana bak...!" o an alnından öpesim gelmişti kızı. İlk hamlemi yaptım ocakta viyanaya kaçıyorum....
    *He bi de... Ben bu postu çok sevdim.. Bu posta yorum yazmayı da sevdim... Yazsana daha çokk... Gördükçe, gezdikçe okudukça özgür insan... Devam yane:D
    Çok konuştum adios:D

    YanıtlaSil
  5. Bu yazıyı okumak çok iyi oldu,yalnız olmadığımı bilmek günüme gün kattı:)

    YanıtlaSil
  6. en çok seni ziyaret edicez enn sen saksı değilsin :D
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  7. Hande ne yapıyor'sun :)

    Hande eklentilerin çok güzeldi.Söylediğin güzel sözler içinde teşekkür ederim.Arada gel böyle çok konuş olur mu :)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler arkadaşlar hepinize güzel sözler için bu arada saksı değilim ben :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba
    Bu elektirik alma konusuna bende aynı fikirdeyim.bazı insanlarla konuşacak konu bulamayız ama bazılarında ise saatlerce muhabbet edebilirz.Düşen adama da bende önceden gülmezdim ama şimdi gülüyorum bir de ben düşünce kahkahalar havada uçuşuyor :)
    iyi haftalar diliyorum

    YanıtlaSil
  10. Akşam yemenin mutluluk getirdiğine katılmıyorum ben çünkü yedikten sonra ne kadar uykum olursa olsun uyuyamıyorum ve kiloda aldırıyor.En güzeli sabah kahvaltısı ohh miss..kahvaltı diyince bile içim huzurla doluyor:)
    Yaşamın götlek oluşuna bende katılıyorum aslında bizim ruh halimizle alakalı olarak paralel ilerliyor.

    YanıtlaSil
  11. yazıyı genelde beğendim ama 5. maddeyi desteklemiyorum yine de düşen birine gülmemek lazım.

    VE

    ''Kendini kusursuz gibi göstermekten vazgeç çünkü insan acımadığı birine aşık olamaz'' cümleyi birazaçabilir misin???

    YanıtlaSil
  12. GalibaFCS :

    İnsan aşık olduğu her insanda bir eksiklik görüyor bir masumiyet bir acıma duygusu gibi adını tam koyamadığım bir duygu besliyor... Kimse mükemmel gibi olan, kendisine hiç ihtiyacı olmayacak birine aşık olmaz meselaa!!

    tam anlamadım biliyorum ama sevdiğin insanlara dikkat et hep bu adını koyamadığım ama bahseettiğim duyguyu görürsün!

    YanıtlaSil
  13. Düşene gülmeye başlamanıza üzüldüm by mutu. Bilmiyorum ama, galiba bu, büyüdüğünüzün işareti. Çocukların büyümesi, daha doğrusu büyüdükçe alaycılık gibi dünyanın zalimliklerine alışması beni hep üzer.

    YanıtlaSil
  14. Merve insanların zor durumlarına gülmek,alay etmek zalimlik olur.

    Düşmek, bir sakatlık yoksa ciddi birşey değildir,zor durumda olmak değildir.Tam tersi düşmek komik görünen birşeydir! Eve gidip düşününce üzülmezsin acık çekmezsin! Lan rezil oldum diye gülersin kendi kendine.

    Kendinle dalga geçmeyi biliyorsan demek istediğimi anlasın aslında...

    YanıtlaSil
  15. Bence günün her öğünü hatta ekstra yemek yemek mutluluk veriyor insana bir nevi psikolojik tedavi.

    YanıtlaSil
  16. :) niye daha önce keşfetmemişim ki blogunu. yarım saattir yazılarını okuyorum ve sürekli gülümsüyorum. :)

    YanıtlaSil