13 Kasım 2011

alışmak diye bir şey yok..

Nerelere alışmadık ki buna da alışırız.
Evet emin ol alışırsın.
Yapamam, olmaz, alışamam dediğin de;
Şöyle dön bak bir geriye ..
Nelere alışmışsın ,ne olmazlar olmuş..
Ne kadar güzel yalamışsın tükürdüklerini.
Evet yalamışsın ve alışmısın.
Bilememişsin alışmak diye birşey olmadığını,
ya da kabul edememişsin alışmak zorunda olduğunu..
Evet zorundasın ! Ve alışıcaksında.
Belki yeni bir elbiseye alışmak kadar kısa sürer, belki de
kendini sevmeyen bir adamın kendisine alışması kadar uzun...
Ama sonunda herşeye alışırsın!

Alışmak fikri dışında...

12 yorum:

  1. insan 'alışamam' dediği öyle şeylere alışıyor ki.
    ben de çok söylemişimdir bu lafı, ama inan çok şeye alıştım.

    YanıtlaSil
  2. bişeye alışmak eğer onunla başetmeyi onunla yaşamayı öğrenmekse evet her şeye alışır insan ama kast edilen artık keder, üzüntü hissetmemekse "alışmak diye bişey yok" .

    YanıtlaSil
  3. 'Alışmak fikri dışında...'

    bunada alisiliyor ki ..

    YanıtlaSil
  4. Öküzlük etmek gerçekten istemiyorum ama valla çok içimde kaldı şu bir şey ayrı yazılıyor. :D
    Ana fikir çok güzel gerçekten.

    YanıtlaSil
  5. ya mutsuzluğa alışmak? mutlu olmayı, mutlu olmak için çabalamayı unutmak?

    YanıtlaSil
  6. öküzlük değil lütfen nerissa.Şey ile yazılan herşey ayrı yazılıyormuş bunu öğrendim minnet duyuyorum sana :))

    Lo-la ben alıştım diyemem alışsamda.

    YanıtlaSil
  7. Şey ile yazılan her şey ayrı yazılıyormuş derken bile her şeyi bitişik yazıyorsun ayakta alkışlanacak insansın. :D

    YanıtlaSil
  8. ahahha öldüm gülmekten :) tamam tamam anladım teşekkür ederim ezme daha fazla :)

    YanıtlaSil
  9. Konunun şeyini çıkarttınız :D Burdaki şey sizin bahsettiğiniz şeyden farklı değil mi :D

    Güzel bir farkediş olmuş ;)

    YanıtlaSil
  10. bilmiyorum nerissa'ya sor uzman o :)

    YanıtlaSil
  11. Yok o şeylerin hepsi bahsettiğim şey olup ayrı yazılmakta :))

    YanıtlaSil
  12. Zaten bir zamandan sonra baktın ki halen daha alışamazsan psikiyatristte buluyor insan kendini...

    YanıtlaSil