30 Ekim 2011

Mutluluğu buldunuz mu lan :?

Mutluluğun formülünün olduğu bir kağıt bulsam ; O kağıdı varya kibrit suyuna batırır yakarım sonra da okyanusa biryere küllerini serpiştiririm.

Anlayın o kadar nefret ettirdiniz lan şu mutluluktan. Hayatınız mutluluğu aramakla geçti birinizde durup düşündü mü lan nedir bu mutluluk diye hırtlar.Evet sende hırtsın bakma öyle.Ne bilim nedir aq bende bilmiyorum.Bana hiç uğramadı zaten.(Bende başlarım şimdi görürsünüz :)) Uğramasında zaten ya. Hayatta mutluluktan daha önemli şeyler var bunu söylemek için giriyorum ben bu yazıyı.

Hani 3 kuruş para,güzel bir hatun veya yüksek bir kariyer uğruna vazgeçtiğimiz şeyler.. Duruşumuz.Onurumuz.Karakterimiz.Mutlu olmak adına vazgeçtiğimiz kendimiz.

Şimdi soruyorum sizi (ağlamaklı bir ses tonuyla:) Mutluluğu kazanmak adına kaybettiğimiz bu şeyler mutluluktan daha mı önemsiz ?

13 yorum:

  1. o kağıdın fotokopisini çekip satarak kazandığın parayla onur-gurur kaybetmeden güzel bi' hatun, yüksek bi' kariyer edinebilirsin, o kadar kızma =)

    YanıtlaSil
  2. Mutluluk öyle "hop buldum, hop kaybettim" gibi birşey olduğunu söyleyemem. Mesela yazılarını okuyan birisi seni sürekli mutlu olarak bilir bence. Mutlulukhayata karşı duruşmuş gibi geliyor, en azından benim nazarımda öyle. Keyfin kaçabilir, öfkelenebilirsin, üzülebilirsin ama bunlar seni mutsuz etmez. Mutsuzluk apayrı birşey, bence :)

    Bu arada naber Kaan? :)

    YanıtlaSil
  3. pek bi dertlenmişin...

    Hırt değilim ama aramıyorum da valla...

    Bulacaksa o beni bulsun gelip. Formül falan da yok ortada ben sana diyim:)... Dengeler var sadece...Bu kadar.

    YanıtlaSil
  4. Ne olduğunu bilmiyoruz ki kazanalım yaa, sinirlerim bozuldu bak. Herşey boşuna mı yani? Niye kimse söylemedi :(

    YanıtlaSil
  5. Mutlu olmak için bir çabam yok açıkçası benim. Acı daha gerçekçi. Ama mutlu olmak adına bazı şeylerden vazgeçilmeli diye düşünüyorum. Benim için daha önemsiz sayılmazlar ...

    YanıtlaSil
  6. Eyvallah kanka çok mutluyum şu an hoşgedin :)))

    Nerissa kesinlikle acı daha gerçekçi dime. Daha güzel birşey abi iliklerine kadar hissediyorsun. Mutluluk öyle değil ama çoğu zaman gittikten sonra farkına varıyorsun...

    YanıtlaSil
  7. Mutluluğun en kötü yanı olmadığı zaman yokluğunun hissedilmesi. Varlığı hiç mutluluk getirmiyor :) Garip bir cümle olacak ama mutluluğun varlığı mutluluk getirmiyor...

    YanıtlaSil
  8. Evet mutluluğun varlığı farkedilmiyor yada gittikten sonra farkediliyor öyle bağlim ben yoksa senin cümleyi bağlican yok: ) Ki öyle bir cümle kurmussun ki cümlenin bağlancak yeri de yok hahaha :D

    YanıtlaSil
  9. Kimse, kimseden medet ummudan bişeyler beklemeden mutlu olma çabasına girmeden, kendi değerini hisseder neden var olduğunu, amacının ne olduğunu bilirse şayet mutlu yada mutsuz diye bir tabir kalmaz sanıyorum. Ha dünya da insanı gerçekten yaralayan, MUTSUZ'luğa sebep şeylerde vardır ki onlar gerçek acıdır. Canından, kanından hissettiğin bi canın canından eksilmesidir. Allah kimseye göstermesin.

    YanıtlaSil
  10. Aşk yatak yatak dolaşır olduğundan olsa gerek :)

    YanıtlaSil
  11. Mutluluğu aradıkça saklanıyor zaten...
    Ve onu ararken kimbilir neleri görmezden geliyorsun.
    Tüh ya.

    YanıtlaSil
  12. Koyde yasayan bir adama sormuslar.
    Buyuk ikramiye sana ciksa ne yaparsin.
    Demis ki; hep soganin cucugunu yerim..
    O adam icin mutluluk soganin cucugunu yemekmis..

    YanıtlaSil