23 Ekim 2011

Küçükken hayat...

Düşünüyorum da küçükken hayat daha heyecan vericiymiş ...

Komşunun ziline basıp saklanmak,
Ağaçlara dalmak,
Marketten bonibon çalmak,
Zarzavatçıdan şeftali araklamak,
Kızların eteğini kaldırıp kaçmak,
Karşı mahallenin çoçuklarıyla kavgalar, maçlar...

Baba ne hayatmış bee. Heyecana bak, atraksiyona bak !

Şimdi hayatımı sıralıktan çıkarıp biraz olsun heyecan katmak için ; marketten birşeyler çalasım var ...

Not: Kızların eteğini bir kere kaldırmışlığım yok.Okuyan kız arkadaşlarım bu konuda mağdur olan varsa "o" ben değilim yani.Edebiyat olsun diye yazdım sadece :))

13 yorum:

  1. ne anarşikmişsin sen de canım.. boşver tekdüze takıl sen aman! :)))

    YanıtlaSil
  2. en heycanlı şeyi yapmamışsın yahu. ben bile etek açtığımı hatırlıyorum heh =D

    YanıtlaSil
  3. küçükken küçük şeylerden mutlu olduğumuz için galiba her şey daha mutluluk vericiydi..evcilik oynarken anne rolü yapmaktan aldığı keyfi, bebeklerimle oynamanın tadını hala unutamam..paylaşıma teşekkürler sevgili baymutu..

    YanıtlaSil
  4. Bizim bi de tokamızı çalıp kaçarlardı saçlarımızı savura savura, eteklerimizi uçura uçura, deli gibi peşlerinden koşardık tokayı geri almak için. Halbuki toka yani alt tarafı. Bi keresinde öyle koşarken sere serpe yere düşmüşlüğüm var. :D Hey gidi ya. Güzeldi çocukluk.

    YanıtlaSil
  5. Kesin yapmışsındır sen bir kereee. O potansiyeli görüyorum :D

    YanıtlaSil
  6. ve artik cocuklarin masumiyetlerine goz dikecek kadar vasatlasmis insanlik ..

    cocukken .. ah ...

    ve sana tebessum : )

    YanıtlaSil
  7. Lola şu kurdun cümleye bak yha!

    Ve sana hayranlık :)

    YanıtlaSil
  8. Yapmadım ama haklısın nerissaa bende bir potansiyel var.Yalnız nerde o lanet potansiyel bir türlü ortaya çıkaramıyorum :))

    YanıtlaSil
  9. Yazma konusunda epey var onu fark ettikte gerisi nerde bende bilemedim şimdi :)

    YanıtlaSil
  10. bak bu güzel işte hep okuyup geçenler gibi olmamalı eline emeğine yoruma teşekkür ederim

    YanıtlaSil