29 Eylül 2011

Aşk mevzusuna noktayı koyalım.

Kokosh bir arkadaşımın "çok büyük bir aşk yaşıyoruz ya" cümlesi üzerine bu yazıyı girme ihtiyacı hissettim. O an durup aşk nedir ulan dedim kendi kendime???

Yanlış hatırlamıyorsam Shakespear'in bir sözü var diyor ki "aşk susuzluktur".Siz susayan birine su vermezseniz onun suya olan hasreti artar ve aşkı daha da büyür.Ama yok su verirseniz susuzluğunu gidermiş olur yani aşkı biter. Evet işte tam olarak aşk böyle birşeydir.Temelinde hasret vardır. Özlem vardır. Ayrılık vardır. Kavuşamamak vardır. Acı çekmek vardır. Yanmak vardır . Aşkın özünü bunlar oluşturur. Aşkı aşk yapan budur.
Siz sanıyormusunuz ki leyla ile mecnun kavuşsaydı yine leylayla-mecnun olurdu ??

OLMAZDI.

Siz şimdi diyonuz ki ne lan biz pıtırcıgımla gayet mutluyuz.Aşk olsun diye ayrılalım acı mı çekelim. Ne yapak olum senin derdin ne derseniz haklısınız. Ama ben size birleşmeyin vuslata ermeyin demiyorum.Sevin birleşin çiftleşin çoğalın :)) Bunlara lafım yok. Ama aşk; sizin yaşadığınız o ilişkilerden daha farklı birşey onu anlatmaya çalışıyorummmm sadece!

Pervanelere selam olsun :)

18 yorum:

  1. Brack obama :)Pazar, Ekim 02, 2011

    Aşk yok olum..!!

    Bak birini eğer çok seversen başkasının olur ama s*kersen senin olur :)

    YanıtlaSil
  2. her yaşadığına ve her hissettiğine aşk demeye çok meraklı insanlar

    YanıtlaSil
  3. Aşk uyuşturucu müptela olmak gibi...Pıtırcığınl olsan bile tutldun mu ona çaresizsin :)

    YanıtlaSil
  4. aşık veysele sormuşlar aşk nedir diye. cevap vermiş veysel " oğlan kıza kavuşamayınca adı aşk olur " :)

    2 sene önce birine aşık olmuştum karşılığını bulamamıştım. Bana bu kızın neyine aşıksın diye soranlara cevap veremiyordum. Bir arkadaşım " sen bu durumun imkansızlığına aşıksın " demişti :)

    YanıtlaSil
  5. "Büyük aşk yaşıyoz" ne ya... Çoookk farklı hem de. katıldım sana mutu...

    YanıtlaSil
  6. Eee o zaman helal olsun sana, bu kadarda haklı olunmaz ki ama! =)

    YanıtlaSil
  7. doğrudur, kavuşamayınca aşk olur :)

    YanıtlaSil
  8. Çok doğru dedin.

    Shakespear de ne güzel söylemiş.

    YanıtlaSil
  9. ask gelip gecici bir duygudur ama sevgi herzaman kalicidir...

    YanıtlaSil
  10. koy götüne rahvan gitsin :))

    YanıtlaSil
  11. En güzel yorum yine senden gelmiş hacı =))

    YanıtlaSil
  12. verdiğin örneğe kimse dikkat çekmemiş. yazıyı asıl bitiren örnek olmuş bence. çok başarılı tespit :)

    YanıtlaSil
  13. Mutu, iyi yazmışsın. Kalemine sağlık.

    Birde ben eklemek istiyorum, bir çiçeğe çok su verirsende onu kaybedebilirsin az su verirsende.

    Buna benzer şeyler işte :))

    YanıtlaSil
  14. ne güzel yazmışın. aşk ve diğer ilişkiler arasındaki ayrım yapılmalı.

    YanıtlaSil
  15. Seni seviyorum tükenirse dünya seçerseniz, ama seni seviyorum seçerseniz ona dünyayı fethetmek: Eğer dünya ve aşk arasında seçim yapmak zorunda bir gün varsa ... hatırlıyorum. Benim değil tabii ki .... ama benim sloganı .... ziyaret ettiğiniz için selamlar ve teşekkürler.

    YanıtlaSil