14 Ağustos 2011

Nasıl ingilizce öğrenirim ? How ?

Bu hafta bizim iş yerine tenis turnuvasına katılmak için çoğunluğu rus olmak üzere bayan arkadaşlar geldi.İnanır mısınız o kızlarla muhabbet etmek sulanmak adına bütün personel 1 haftada ingiliceyi yaladı yuttu :)

Yani sonuç olarak birşeyi başarmak istiyorsanız önce gerçekten isteyeceksiniz :))

Yok lan şaka maka bu hafta ingilizce'yi pek bilmediğimi öğrendim.Gelen yabancı arkadaşlarla bir konuşayım ingilizcemi sınayayım dedim yok hiçbirşey anlamadım, konuşamadım. Normalde yazarken veya okurken rahatça anlayabiliyorum ingilizceyi. Chat sitelerindeki beyaz tenli ingiliz kızlarıyla çok rahat chatlaşebiliyorum mesela :) Ama dedikleri gibi konuşmak gerçekten farklı birşey. Adamların pronounce'si falan çok farklı.(Pronounce teleffuz demek bu arada cahiller :))

Nasıl öğrenirim meselesine gelince, bence en pratik yolu yurtdışına çıkıp, İngilizceyi hayatın ingilizce yaşandığı bir yerde yaşayarak öğrenmek.Aksi takdirde öğrenmek zor ve uzun bir sürece dönüşüyor.Kalıcı olmuyor.O yüzden ben ingilizce öğrenmek için harcıcam zamanı yurtdışına nasıl çıkarım onu düşünerek harcıyorum bu aralar :)

Bu arada rus kızları abartıldığı kadar güzel değil. Benim gizemim ebrum safiyem hepsinden güzel. ( Çok mu belli oldu tribünlere oynadığım :))

22 yorum:

  1. hımm...

    beyaz tenli ingiliz kızlarıyla konusabiliyorsan, sorun senin ingilizcende değil, rusların ingilizcesinde o vakit. takma, sen ingilizce babında olmuşsun..:)

    YanıtlaSil
  2. yerli malı yurdun malı
    ama o konuda haklısın yabancı dil konuşarak öğreniliyor

    YanıtlaSil
  3. ebru ve safiyeyi katmasan belli olmayacaktı işi aşka vururduk .P

    YanıtlaSil
  4. çook alemsiniz doğrusu.. inşallah en kısa sürede öğrenirsiniz..

    YanıtlaSil
  5. Biraz alanyaya gel sen, ben az bile abartıyolar diyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Çok belli oldu :D Bizim bir arkadaşın yaptığı gibi aynanın karşısına geçip kendinle ingilizce konuş :D

    YanıtlaSil
  7. ben sana ingiliz ogretmeni oldugumu soylemismiyidm hehehe

    yine hava atacakmisin bana hii

    YanıtlaSil
  8. öğrenirler tabii. motivasyona ihtiyaçları varmış demek ki. istemek önemli.

    sevdim ben bunu :)

    YanıtlaSil
  9. çok mantıklı, en hem gezmeli hem görmeli hem de dil öğrenmeli. bir çok dil kursu, çeşitli zaman aralıklarına dağılmış bir şekilde, 2 ay, 5 ay, 1 yıl.. vs. ve bir çok ülke seçeneği. varsa fırsatın düşüver yollara. zira, hayalimdir, heyecanlandım birden :)

    YanıtlaSil
  10. Aaa bak ingilizce öğrenmeni olduğunu söylememiştin lo-la. Peki ben sana ne kadar değer verdiğimi ve sevdiğini söylemişmiydim ingilizce öğretmenim :))

    YanıtlaSil
  11. merhaba çok beğendim by mutlu blogunu,tebrikler senden de öğreneceğim şeyler olmalı,daima mutlu olman dileğiyle..:)

    YanıtlaSil
  12. Oh çok şükür bu sözleri duyduğum için.Öyle abartıldı öyle abartıldı ki sanki dünyanın sonunun gelmesinden sigara sorumluymuş gibi bir tahta oturtuldu günah keçisi. Ben de seninle aynı fikirdeyim dost. sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  13. Bu arada rus kızları abartıldığı kadar güzel değil. Benim gizemim ebrum safiyem hepsinden güzel.
    güzel son ve tribünden alkış geldi duydun mu :)

    YanıtlaSil
  14. Duydum matmazel teşekkürler :))

    Bu arada adsız kardeşim saol onurlandırıyorsun beni. yapma alışkın değilim onurlu olmaya :)Yalnız şunu söyleyecem Geçen bir arkadaşta senin gibi yazdı blogunu cok begendım harika falan diye yazdı. Ama O da adsızdı. Millet sanacak kendi kendine yorum yazıp methediyor :))) sizden ricam adlarınızı paylaşmanız.. dedim senın vasıtanla bunu da söyleyeyim...

    YanıtlaSil
  15. merhaba tekrardan,bence sen söyleyinceye kadar kimsenin aklına böyle bişey gelmemiştir okadar art niyetli olan arkadaş zaten kafadan isim sallayabileceğinide düşünür boşver seni bilen bilir,ama yinede memnun oldum selin ben:)sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. Bak adsız değilmissin selinmişsin sen :)) saol bende memnun oldum ama isim cisim olsa daha güzel olur bende merak ediyorum bu sözleri kim söylüyor. Saol tekrar selin.hoşçakal.gel arada uğra :)

    YanıtlaSil
  17. Rusça öğren :) biraz zor ama bulmaca gibi keyifli... (Not: Rus kızlarında çok güzeller var ama onlar genelde Moskova sokaklarında lüks arabaların içlerinde :))

    YanıtlaSil
  18. Haha dun kardesimle bu konuda konustuk ,hic mi cirkin rus gelmiyo dukkana diyorum ,valla hic cirkinini gormedim bunla acayip diyo ,dil ogrenmede de yabancilarla konusma da bir yere kadar gelistiriyor insani,en iyisi yurtdisi gezisi haklisin

    YanıtlaSil
  19. Rus kızları kimmiş ya. Bizim halis mulis Türk kızlarımız varken. Yuvarlak hatlı , balık etli , geneli kısa ... değil mi ama :) Hem bizim Türk kızlarıyla konuşmak için İngilizce öğrenmek gibi ek bir çabaya da gerek yok hani :)

    YanıtlaSil