5 Ağustos 2011

Arkalara ilerler misiniz ??

Baba yapma söyleme işte şuunu biliyorsun kavga çıkacak :)

Otübüslerin vazgeçilmez klişesidir. "arkaya doğru ilerler msisiniz" cümlesini duyduysanız, hele birde hedef göstererek "beyefendi arkaya doğru ilerler misiniz" cümlesi çıktıysa ağızdan anlayın ki 10 saniye içinde kafanız sikilmeye başlayacak :)

Hayır düşünüyorum iki tarafta haklı. O kadar kalabalığa hala yolcu almak otobüsteki yolculara işkence. Almamak almadığın adama yazık. İşi gücü acelesi vardır. Ki benimde oluyor bazen ite kaka savaşarak biniyorum o otobüseee :)

Geçen yine otobüsteyim.(Otobüsleri çok severim yoksa özel arabam var tabi ki:)) Muavin arkaya doğru ilerlermisiniz dedi. Baktım otobüste çıt yok herkez paşa paşa ilerliyor. Dedim olmaz kavga çıkması lazım, bu seferde ben isyan çıkardım. Normalde yapmam böyle şeyler ama yanımda bir kızarkadaşım vardı onun yanında artisliğimi yapim dedim :)


Not : Yukarıda okuduğunuz metnin 3. paragtrafı tamamen hayal ürünüdür :)

18 yorum:

  1. Çok doğru , sonu da çok hoştu yazdıklarının :)

    Baykuş gözüyle

    YanıtlaSil
  2. :)))))) çok eğleniyorum senin yazıları okurken birde yazarken biplesen küfürsüz yazsan daha çok eğlencem :)

    YanıtlaSil
  3. Normalde otobüste yaşanan şeylere pek karışmam ama dün adamın biri iki de bir arkaya ilerler misiniz die bağırıyordu yazık birazcıkta safçaydı belli.Anladımki bu adam varacağımız yere kadar bağırmaya devam edecek kızdım artık ve ona yol verip hadi bakalım otobüsün arkasına varabildiğin yere kadar sen ilerle dedim :D

    döt olunca sustu :)

    YanıtlaSil
  4. hayalgücün muhteşem gerççekten :))

    YanıtlaSil
  5. bugün dolmuşta gidiyorum, ayakta iki kişi vardı, bir amca bindi. dolmuş 50 metre gitti gitmedi, biri daha bindi. amca "daha neyi alıyosun, nereye alıyorsun" diye başladı. yalnız amcadan sonra 10 kişi bindi(çoluk çocuk hariç) amca, dolmuş her durduğunda laf etti. öyle ki kırmızı ışıkta durduk "daha nereye alıyorsun" diye amca istem dışı yine lafını etti :)

    YanıtlaSil
  6. Başlığı nasıl olduysa "Ankara ilerler misiniz" şeklinde okudum ve tüm satırlarda "ankara nerde yahu" diye aradım :p

    YanıtlaSil
  7. krnc ye katiliyorum, onu yoruma eklemeyi unutmusum :)

    YanıtlaSil
  8. Ankara'yla yakından uzaktan alakası yok olaylar istanbul'da gelişiyor üzgünüm :)

    Teşekkürler Dürr-i Yekta dikkat ederim belki :)

    YanıtlaSil
  9. bı oncekı yorumu onaylama mumkunse:)
    asıl yorum budur yazılarını benı takıpledıgınden berı takıpteyım. ıykıde.. cok keyıflı okumak.

    YanıtlaSil
  10. Adını da paylaşsaydın keşke ;)

    YanıtlaSil
  11. aahhhahh ya ilginçtir ilk bende ankara okudum şu başlığı ne bu göz yanılması mı ? :) valla bu gibi durumlarda her seferinde arıza cıkartmışımdır. neyseki araba aldıktan sora başıma bi bela almadan yırttım o cehennemden.

    YanıtlaSil
  12. Su gerizekali minibüsculerde sadece uniformali ogrenci aliyorlar ya bitiyorum okuzlere... Haksiz kazanc yapan sefiller haram zikkim olsun minibuslerinizin tekeri patlasin, egzoz gotunuze girsin :)

    YanıtlaSil
  13. :)) hayalgücüde olsa artistliğini yaptın:)

    YanıtlaSil