22 Temmuz 2011

Seni Unutmak İstemiyorum...

Bir gün birini çok seversin, aşık olursun ...

Dünyan artık onun etrafında döner ;
O ve ona dair herşeyi kutsallaştırırsın ;
Tüm samimi duygularınla teslim olursun ;
Herşeyini verirsin herşeyin olur ;
Yeminler eder sözler verirsin tüm inancınla;
Seni seviyorum, sensiz yapamam, sensiz yaşamam dersin ;
Öyle hissedersin ...

Ama gün gelir ayrılmak zorunda kaldığında : O zaman tanışırsın gerçeklerle...

Bir süre sürünme ve acı çekme döneminden sonra yaşamaya devam edersin.Evet onsuzda yaşamaya devam edersin. Onsuzda yaparsın.Zamanla unutmaya başlarsın. Ve günün birinde bir bakarsın o unutulmaz aşkının yerini bir başkası almış. O aşkından öldüğün insan aklına bile gelmez artık. Boşluğunu doldurduğun sürece...

İçine düştüğün bu durum karşısında sorarsın kendine; Nerde benim o eski kutsal unutulmaz uğruna yeminler ettiğim canımdan vazgeçtiğim aşkım ? Unuttum mu yoksa.. !

Evet unuttun aşkını.. Bu bir suç mu bilmiyorum ama unuttun.

Sonra kollarında tuttuğun sevgiline bakarken aklına gelir o soru ; ya seni de unutursam ?

O yüzden aşkta seni seviyorum'dan daha önemli bir cümle varsa o da ;
"SENİ UNUTMAK İSTEMİYORUM" olmalıdır bence ...

26 yorum:

  1. Ben unutmayanlardanım.Ama emin ol ki bu çok acı veriyor.

    YanıtlaSil
  2. Aşk acısı ha zamanla geçiyor gerçekten.İnsanların hayatımıza girerler görevlerini tamamlayınca çıkıp giderler giderkende bizlere çok şey öğretirler onların sayesinde olgunlaşırız .Giden için üzülme görevi bitmiş demekki yeni aşklara yelken aç.

    YanıtlaSil
  3. Yazı gerçekten çok güzel olmuş. Bu soruyu ben de sık sık soruyorum kendime. Her yaşanan aşkta bir öncesini düşünüyorum. Ayrılmayalım hiç deyip kaç kez ayrılmışız meğer. İlişkilerde hep bir yalanı yaşıyoruz ya da kolay unutuyoruz ...

    YanıtlaSil
  4. bir zamandan sonra o bilinen filme bağlanıyor aslında durum, unutmaya çalışmanın anlamı kalmıyor. unutmalı mıyım diye düşündüğüm çok oldu. Bunu gereksiz bulduğum zamanlarda da aldatma hissi oluştu içimde.

    ya niye böyle yazı yazıyorsun, tribe soktun beni pöf

    YanıtlaSil
  5. En büyük acı olan ölüm dahi unutuluyorsa aşk hayli hayli unutulur. Bence seni unutmak istemiyorum değil hak eden insanla bir ömür yaşanacak aşk için dua edilmeli.

    YanıtlaSil
  6. yazdıklarına hak verdim ama yazacak bişi bulamadım :) toparlayamadım kafamda neyse artık haklısın diyeyim:))

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel yazmışsın... Evet gerçkten de öyle.Çok güzel yazmışsın... Evet gerçkten de öyle.

    YanıtlaSil
  8. Hiç himse bir başkasını unutamaz. Mutlaka bir şeyler hatırlatır. Öyle kolaymıymış unutmak, ölesiye sevdigini söyledigin birini.

    Unuttum dedigimiz şey, düşündügümüzde, aklımıza geldiginde artık acı vermiyordur. Sadece bu..

    YanıtlaSil
  9. Zamanında çok sevdiğin, gerçekten onsuz yapamayacağını düşündüğün birinin yerine bir başkasını koyunca ve eski sevgilinin boşluğunu da onunla doldurunca(doldurabilirsen) unutuyorsun. Bir şekilde unutmak zorunda kalıyorsun. Bunu bir ihanet olarak düşünmeyin... Çünkü severken de unuturken de elinizde olmadan yapıyorsunuz.

    bunu yazmak istedim aslında.

    YanıtlaSil
  10. dayanamadim -

    http://www.youtube.com/watch?v=NWNKHi2joJE

    ha bu arada, guzel yazi.

    YanıtlaSil
  11. Blog sahibi tam bir sıgırsın olum :))

    YanıtlaSil
  12. Şu yazının altına paylaşılacak şarkı mı o lola yörü git yha :d

    Rıza sende bymutu ile konuşurken kelinelerini özenli seç lütfen sığırcan :)))

    YanıtlaSil
  13. ay iyilik yaramiyor sana .. ama ciks kabahat bende ..

    ii bunuda begenmede gorim ..
    simdi sirf uyuzluk icin begenmedim deme ..

    http://www.youtube.com/watch?v=ccZgxmxm32k

    YanıtlaSil
  14. Şu an dinlemeyemiyorum pc'de ses yok ama dinleyince paylaşıcam fikrimi. samimi fikrimi :)

    YanıtlaSil
  15. unutulması gereken varsa
    unutulmalıdır

    çok kurcalamıcan bence

    YanıtlaSil
  16. Ya unutulmaması gerekenler? unutmak zorunda kaldığın kimseler...

    YanıtlaSil
  17. kimseyi unutmamalıyız aslında.belki hissettiklierimizi daha az düşünmeliyiz o kadar.verdiğimiz değerin yönünü değiştirmeliyiz aşktan öteye taşımalıyız belki de hayatımızdan çıkarmak yerine.

    YanıtlaSil
  18. http://www.youtube.com/watch?v=mSbbTPsWfZ0

    alın abi sarkı bu..ne kadar unutsada insan eğer nefret etmemişse aklına geldiğinde ufakta olsa bu off cekiyor.. aaahh aaahhh diyor arada da olsa ...

    YanıtlaSil
  19. Jim Carreyin oynadığı bu filmi kesinlikle izlemelisin 'Sil Baştan '

    YanıtlaSil