16 Haziran 2011

Yine Göteborg'la eşleşmişiz :)

Gsm şirketleri türkcell,avea ve vodafone arasındaki çekişme, reklamlarda da son sürat devam ediyor. Son olarak avea'nın bu reklam filmiyle kopmuş durumdayım :)

Reklamda 5-3-2 sistemine yer yok diyerek türkcel'in 532sine ve futbolcuların formaları üzerindeki "Özmürsel döşemecilik" yazısıyla türkcell'in öztürkcell kampanyasına gayet açık göndermeler yapmışlar :)

Daha öncede yine vodafone,turkcell ve avea'nın reklamlarda birbirlerine yaptıkları göndermeleri keyifle izlemiştik. Keşke her sektördeki rekabet ve reklamlar bu kadar eğlenceli olsa... 11833 yani :)


Not: Türkcell kullanıyorum ve Türkcell'in çok fena geçirdiğinin farkındayım :)

6 yorum:

  1. ahahhahahahah

    okuduktan sonraki kahkahamı tarif edebilsin diye bu harfler :))
    cidden eğlendim :)

    ve turkcell muhabbetine gelince, katılmamak hiç mi hiç elde değil.
    güzel geceler :)

    YanıtlaSil
  2. Ben bu faturanın 3 tanesiyle veli'yi satın alırım :))

    YanıtlaSil
  3. yalniz 1000dakika mi ne veriyolarmis, oha dedim.. fakat avea yani, istersen bi milyar dakika ver, çekmiyo ki!! turkcell forever :)

    YanıtlaSil
  4. avea kullanıyom ama bi sik değil yani ... avea'nın da bazen çekmediği filan söyleniyor hak veriyorum...20 tl ile her şeyi yapıyorum ben bana yetiyor , türkcell de olsa fark etmezdi bu harcamam herhalde...tam emin değilim...

    reklam da güzel olmuş :D

    YanıtlaSil
  5. reklamı sevdim! 118li reklamlar konusunda da fikrine katılıyorum, içimizi bulandırmasalar da zevk verseler biraz iyi olurdu!:)

    YanıtlaSil