20 Haziran 2011

Mücadele etmek !

Son zamanların en fix kelimesi. Mücadele etmek

Arkadaşlık için mücadele,aşk için mücadele,mutluluk için mücadele.
Hangi cümlenin içine sıkıştırsan gidiyor.

Ya ben sevmiyorum mücadele etmeyi,kimseyle yarışa girmeyi.Ne zamanki ben normal hayatta birşeyi zevkle yaparken işin içine mücadeleyi kattılar, rekabeti,hırsı,kıyası kattılar o zaman benim için bütün işin büyüsü bozuldu.Zevk alarak yaptığım şeylerin tadı kaçtı.

İster istemez zaten bir mücadelenin içindeyiz.
Bir daha ne gereği var böyle keliemelerle hayatı kızıştırmaya...

5 yorum:

  1. Mücadele bazen güzeldir ama senin de dediğin gibi hayatın her konusunda (aşk için, arkadaşlık için vs.) mücadele edince insan bir yerden sonra yoruluyor, enerjisi bitiyor. Ve hayattan zevk almamaya başlıyor.

    YanıtlaSil
  2. Kendimizle ve zamanla mücadele etmek güzel ama 3. şahısları muhatap almak benim de canımı sıkar hep.Etmem de zaten kimseyle mücadele:))

    YanıtlaSil
  3. Bir ask icin mucadele etmek onu nekadar yasanbilir kilar?ask icn savasma masallardan bize ogretilen en buyuk sacmalik.bencede mucadele etmeye gerek olamamali.O kendilgnden tu kolayliligla senin olmali.

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle haklısın P.S...

    Bir kız veya erkekle birlikte olmak için başka birisiyle mücadeleye girmek irenç birşey.Aşkın doğasına aykırı.

    YanıtlaSil
  5. hele de ben gibi yaşamaktan nefret ediyorsan mücadele etmek öyle saçma öyle yorucu öyle boktan öyle gereksiz gelir ki . bir de mücadeleyi bırakmamak lazım diyenler ve tesellici pembe cümleciler vardır ki insan ağızlarının ortasına mı çaksın yoksa kalaşnikofla tarasın mı kararsız kalıyor .

    YanıtlaSil