9 Haziran 2011

Kilo almak-vermek ??

Şimdi söyleyeceklerimi iswiçreli bilim adamları onaylamadı ama siz yine de bana kulak verin ...

Bu kilo alıp vermek mevsuzusunda olayın %80'îni bence insanın genetik yapısı belirliyor. Yemek yeme tarzınız ve şiddetiniz kilo alıp vermenizde sadece %20'lik kısmında sizi etkilediğini düşünüyorum. Yani Şişman veya zayıf olmamızı belirleyen ana sebep, az yada çok yemeniz değil ; doğuştan sahip olduğunuz vücut fizyolojimiz,yapımız,işleyişimiz..

Düşüncemin kaynağını da yıllardır yaptığım gözlemler oluşturuyor. Çevremde öküz gibi yediği halde hala zayıf olan insanlar ... Ve gerçekten dikkat ettiği halde kilo almaya devam eden insanlar görüyorum.

Sorarım size ; hepimizin annesi küçükken ağzımıza yemek tıkıştırmadı mı? Sefer sayısı bilenmeyen uçaklar kaldırmadı mı ? Onuda bitir yoksa sevgilin bülent ersoy gibi olur diyerek bizi yemeye zorlamadı mı ? Zorladı.
Neden peki bazılarımız şişman çoçuk, bazılarımız zayıf çoçuk olarak büyüdük ??

12 yorum:

  1. tabi ki öyle. sana sonuna kadar katılıyorum. yoksa ben şimdiye kadar o fazla 5 kilomu çoktan vermiştim. azimli kızım, yaparım ederim. öyle yani.

    YanıtlaSil
  2. Sefer sayısını bilmediğimiz uçaklar ... çok güldüm buna.Benimki daha çok "yemezsen vitaminsiz kalırsın,sonra doktora gideriz iğne ile vitamin verirler" olmuştur.Daha tıbbi bi açıklama yani :P Anafikre ben de katılıyorum bazılarına su içse yarıyor harbiden :)) Genetik yapı etken yani :)

    YanıtlaSil
  3. Kiloyu sevmiyorum ya of :/ Keşke herkes zayıf olsa :(

    YanıtlaSil
  4. la bana veda yazisi hazirlicaktin :))

    YanıtlaSil
  5. Ben ne şişman ne zayıf bi çocuk olarak büyüdüm. Ben "tek çocuk" olarak büyüdüm :D bencilim, bencilsin, bencil.

    Her ne kadar isviçreli bilim adamları daha onay vermediyse de katılıyorum :D
    Lakin benim zayıf kalmam tamamen farklı bi sebepten. Hani şu yüzyılda yok kelepçe takmak yok kusarak zayıflamak gibi fikirler var ya. İşte ben bunları küçük yaşımdan beri uygulamışım. Mide girişim çok minik olduğundan :)
    Yani valide sultan ne kadar uğraşsa da; ne tarifesiz uçaklar girebildi mideme ne de arkasında "yolların ustasıyım, röflenin hastasıyım" yazan kamyonlar...

    YanıtlaSil
  6. tek çoçuk gelmiş yine :D Ama benle baş edemezsin en küçük benim,en şımarık benim,en bencil benim git burdan git :)))

    YanıtlaSil
  7. hacı boşver vedayı.. Bırak ve git.Gitmene izin verenler vedanı umursamayacaktır zaten :))

    YanıtlaSil
  8. Giderim amaaaa.. tek çocuğum ben şımarığım, kompleksliyim, alınganım :D

    YanıtlaSil
  9. tamam tamam kal tek çoçuk seni ; sıkılırsın sen şimdi tek başıba :))

    YanıtlaSil
  10. olur öleeee...bide kardeşlerden biri obez biri çiroz olur öle tipleri görüncede üzülürüm...sadece genetik mi acep...yada cidden%80 mi..aman yiyince alırım koşunca veririm..çok takmamak gerek..ama cidden 4-5 dilim börek üstüne,3-4 dilim kek,sonra limonata ,üstüne bi de döner yiyen çokkk gördüm ve 48-50 oldukları için hepsine küstüğüm oldu ahahhaha:)yiyip zayıf olanlar cidden şanslılar ne dielim:)

    http://coco-jelly.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Wonderful beat ! I wish to apprentice while you amend your site, how
    could i subscribe for a blog web site? The account helped me a acceptable deal.
    I had been a little bit acquainted of this your broadcast provided bright clear concept
    My website: suplemento xtreme no

    YanıtlaSil