29 Haziran 2011

İç güzellik mi ? dış güzellik mi ?

Bu klasik soruya cevap verme imkanı bulduğum için çok mutlu olduğumu belirterek yazıma giriş yapmış bulunuyorum :)

Dış görünüş önemlidir.Çünkü insan fıtratı gereği her zaman güzel olana yatkınlığı,meyili vardır.Varlık olsun nesne olsun, güzel olanı ister. O yüzden tabiki güzel olmak yada yakışıklı olmak özellikle insan ilişkilerinde önemli avantaj sağlar.

Şimdi gelelim can alıcı kısma. Evet güzel yada yakışıklı olmak bir avantajdır ama bir yere kadar. Biriyle tanıştıktan,kişiyle yakınlaştıktan sonra ise her zaman iç görünüş yani kişilik önem kazanır.İnsanı artık dış görünüşüne göre değil kişiliğine göre değerlendiririz.Ve o insanı aklımızda her zaman konuşmalarıyla kişiliğiyle yaptıklarıyla hatırlarız.

Ki ben hatırlıyorum; İlk başlarda görüp etkilendiğim güzel kızlara daha sonra keşke seni tanımasaydım da ; Hep kendi hayalimde canlandırdığım o güzel kız olarak kalsaydın dediğimi. (tabi içimden :))

Sonuç olarak iyi bir dış görünüşe sahip olmak maça 1-0 önde başlamak gibi birşey, ama sonucu diğer özellikler belirliyor ...


Not: Üste yazılanlar çok güzeller ve çok tipsizler için geçerli değildir :)

30 yorum:

  1. Bir insanın güzelliği ve çekiciligin en büyük avantajı dış görünüşüdür. İstatistiksel olarak 10 üzerinden 9 diyebilirim :)

    YanıtlaSil
  2. Lisede bi avuç havalı hatunken biz :P biri gelmişti sınıfa.Çok tipsiz bi çocuktu ama çook ...İlk başlarda kurbağaya benziyorsun sen falan diye çok alay etmiştik.(Çok acımasızmışız diyorum şimdi o halimize :)) Sonra o çocuk kalbiyle arkadaşlığımızı kazandı hatta bi süre sonra kahramanımız oldu.Sonra içimizden biriyle evlendi ve hatta bebekleri oldu bugün bebek mevlütlerine gittim :)) Baba mı oldun sen ? diye sordum aklımda o günler varken :))))

    YanıtlaSil
  3. o değil de not kısmı beni bitirdi :)

    YanıtlaSil
  4. ben yazılanların bayan olarak gecerli oldugunu düşünmüyorum, ben ve cevremdeki arkadaslarımın cogu erkeklerde dış güzellik arayanlardan değiliz. erkek adam gibi olmalı, mert olmalı, dürüst olmalı, sahiplenmeyi bilmeli.. ama malesef erkekler için içgüzellik geri planda önce dış güzellik sonra değil çok çok çok sonra iç güzellik geliyor.

    YanıtlaSil
  5. not kısmı hariç yazdıklarına katılıyorum, çok güzel yada çok yakışıklı olup sen hiç konuşma sadece otur diye düşündüğüm çok insan olmuştur. Büyük boy çanta diye nitelendiriyorum ben onları :)

    YanıtlaSil
  6. dipnot basli basina postu goturuyor ..

    YanıtlaSil
  7. Rıza sana en güzel cevabı handan vermiş sanırım ben birşey demiyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Kadınlar kendi dış görünüşlerine ne kadar önem veriyorlarsa karşısındaki öyle olmasını isterler. Şimdi burda böyle duygusala bağlamaya gerek yok. Nerde dış görünüşü iyi olan birisi gördüler mi ? he bide parası varsa azcıkta tip hemencik atarlar kapağı :)

    YanıtlaSil
  9. @ Riza. bu genelleme biraz sert olmadi mi ?

    YanıtlaSil
  10. Neyse kavga istemiyorum burası bütün fikirlere açık bir blog :S


    Kadın olsun yeter, nefes alsın yeter lan :)))

    http://www.youtube.com/watch?v=wr20mkhDkAE

    YanıtlaSil
  11. Gerçekler acıdır :))

    YanıtlaSil
  12. Bayanlardan böyle güzel tipsizede bakarım gibisinden fikirler beni mutlu etti demek ki kızsız kalmicaz :))

    YanıtlaSil
  13. Nası yani çok tipsiz ve çok güzeller için geçerli değil de ne demek?

    YanıtlaSil
  14. çok güzeller ve çok tipsizler için farklı bir durum söz konusu demek :)

    YanıtlaSil
  15. Yani çok güzel veya yakışıklı birisinin diğer normal insalara göre kredisi daha fazla oluyor ... ve çok tipsiz biride ağzıyla kuş tutsa iç güzelliği önemli değil demek anlamına geliyor ...

    YanıtlaSil
  16. bak sen .. demek ondan kuslar hep agzimda oluyor ..

    aydinlattigin icin cok merci .

    bakis acinda basli basina ebteresan zaten

    YanıtlaSil
  17. Sadece benim fikrim ve böyle olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  18. afiyet olsun diyorum . bu da benim fikrim .

    YanıtlaSil
  19. afiyet olsun nedir anlamadım ama kavga etmek istemiyorum :)

    YanıtlaSil
  20. bende istemiyorum, ama agir tahrik de var ! :)

    YanıtlaSil
  21. san tek kelime kötü birşey söyledim mi bir üstü oku istersen.. okuyabiliyor musun.. yada okuduğunu anlayabilyor musun :D D: nese mesai bitti ben çıkıyorum ağzının payını sonra veririm :))

    YanıtlaSil
  22. hadi ordan.. baska yerden laf at sonra zeytinyagi gibi uste cik..

    agzimin payini mi .. pes !!

    madem oyle hodri meydan!!

    burda cirkef kimmis acaba :)

    YanıtlaSil
  23. Göte göt demek terbiyesizlikse ben teribeyesiz çirkefin tekiyim :)

    YanıtlaSil
  24. tamam ya, uzlasamicaz. haklisin chapeau sana :)

    YanıtlaSil
  25. Kesinlikle katılıyorum ben. Ne kadar en başta dış görünüşe göre seçsek de, sonunda her şeyi sonuca ulaştıran karakter oluyor. Tabii bence bu daha çok bayanlar için geçerli. Üzgünüm ama erkeklerin çoğu "bugün kimi yatağa atsam" diye düşünmekten karakterle falan ilgilenmiyor. Bazılarını dışında tutuyorum ama

    YanıtlaSil
  26. güzel olmak kadınların hakim olduğu bir ortamda dezavantaj bence.kimse sizle arkadaş olmak istemiyr, sürekli açığınızı kollayıp dedikodunuzu yapıyor.o yüzden güzel olan ya özgüveni yüksek ya da yine güzel bir arkadaş bulmalı.yoksa yanlızlığa mahkumsun ne yazık ki...haa ortamda erkeklr çoğunluktaysa çiftini arayan sülün kuşları gibi çevrende dans ederler..bu durumda yine diğer dişiler tarafından dışlanmayı göze almak gerekir..bence güzel olmanın ünivden rahat mezun olmaktan, diğerlerine göre daha kolay işe girmekten bir de çarşıda pazarda daha iyi pazarlık yapmaktan başka bir artısı yokk..

    YanıtlaSil