24 Haziran 2011

Gençlikten çok Ümitliyim (!)

Televizyonda görmüşsünüzdür illaki birisi çıkar anlatır. Ben şimdi gençliğe bakıyorum gözleri parlıyor, cıvıl cıvıl hepsi. Onlardan çok ümitliyim.

Bir siktir git. Bizzat gençliğin içinden gelen birisi olarak söylüyorum hiç öyle bir parıltı falan yok. O gözleri cıvıl cıvıl parlayan genç kesin birşey çekmiştir.

Ben size gençliğin genel profilini çizeyim. Kimisi sokaklarda boş boş dolaşıp en boş muhabbetleri yapıyo, kimisi kahvede okeye dönüyor , kimisi internette naptığını bilmeden dolaşıyor ,kimisi çok gezen bilir diyerek hergün sürtüyor,kimisi bir barda sabahlara kadar cıptız yapıyor ,kimisi şu kızı nasıl düşürürüm onun planını yapıyor , kimisi çoktan düşürmüş onu beceriyor,kimisi bir köşede oturmuş boktan hayaller kuruyor, kimisinin kafası bozuk sahilde içiyor, kimisinin kafası güzel yine sahilde içiyor , kimisi adını bile bilmediği bir kafede çoktan sızdı ....

Geriye ayık kalan ,gerçekten birşeyler yapan gençlerde ; öyle gözleri falan parlamıyor kan çanağı olmuş düşünüyor ...

11 yorum:

  1. Vuvvv güzel yazmışsın kardeşim başarılarının devamını diyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Güzelmiş hacı :)

    YanıtlaSil
  3. Offf...kara bi tablo geyiği yapmayayım da , farklı şeyler yapan gençler de tanıyorum ben şükür :)

    YanıtlaSil
  4. Saol hacı senin fikirlerin benim için önemli.

    Bilge sende yorulma benden iyi kara tablo çizemessin :))

    YanıtlaSil
  5. sağlam blog hacı. yazılarını okudum...

    YanıtlaSil
  6. bayılırım öyle insanlara.Artık nerden almışlarsa o yeteneği, bir bakışta da farkediyorlar :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel ifade etmişsin. okurken işte budur dedim :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir makale olmuş, özellikle ikinci paragrafı okuduktan sonra güldüm : )

    YanıtlaSil
  9. Televizyona çıkanlar öyle diyecekler program içeriğine, kendileri açısından yada durum içeriğine göre gerçekler söylenir mi?

    YanıtlaSil