4 Haziran 2011

Ben küçükken...

Non curo ve Takıntılı ergen beni mimlemiş. Bu benim ilk mimlenişim ve özel bir yeri olucak elbette teşekkür ediyorum:)

Mimin konusu : Ben küçükken ....

# Ben küçükken televizyonda kadın spiker çıktımı hemen ekranın yanına gidip onları öperdim :)

# Ben küçükken annemle yatmayı çok severdim. Çünkü onun tombul ve yumuşak kolları kadar rahat bir yastık bulamazdım :(

# Ben küçükken kendimi diğer insanlardan farklı özel bir varlık sanardım. Ama artık biliyorum ki hepimiz çölde kum tanesiyiz ...


Bu kadar yeter sanırım. Saygılar,sevgiler ...

4 yorum:

  1. ilk maddeye çok güldüm ya ;) baya bi çapkınmışsın anlaşılan :D

    YanıtlaSil
  2. Küçüklüken belliymiş çapkın olacağın :P :).

    YanıtlaSil
  3. spiker olayı çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  4. Etiket yapmayalım lütfen :))

    YanıtlaSil