27 Mayıs 2011

Umut işte ...

Bu yaşa gelene kadar hayatımda hep ilerisine dair umutlarım, hayalllerim oldu. beni yaşatan umutlar ,hayaller ...

Ve şöyle bir dönüp baktım mı geriye hiçbir hayalim gerçek olmamış malesef. Bir umuttur yaşamışım geleceğe dair. Oyalanmışım orda burda.

Ama hayatımın sonuna kadar sadece umutlarla yaşamak gibi bir düşüncem yok. Kendimle bir anlaşma yaptım. 35 yaşına geldiğimde ; hala bir tek hayalini bile gerçekleştirememiş biri olursam ; işte o zaman benim için oyun biter ...

UMUT DA GİTSİN BAŞKALARININ EKMEĞİ OLSUN !

17 yorum:

  1. yaa böyle pes edici cümleler kurmak yerine daha olumlu şeyler söylesene!

    kızdım bak şimdi sana! bugünden itibaren hayallerin, ideallerin, amaçların için yaşayacaksın.

    YanıtlaSil
  2. içimden böyle şeyler söylemek geliyor. Ama söylediklerini deniycem saol :D
    Bu arada bana diyordun sen hep benim blogtamısın diye yazıyı yayınladığım 30. saniyesi yorum yaptın bu bir rekor :)))

    YanıtlaSil
  3. evett, final haftası ben netteyim =) twitter'dan da çıkmıyorum, pazartesi sınavım vaarr =))

    YanıtlaSil
  4. en iyisi her zaman böyle pozitif takıl large ol :D

    YanıtlaSil
  5. Ya umutların tutarlı olmadı, hevesten öteye geçemediler.. Ya da sen yeterince çaba göstermedin onlara ulaşmak için..

    Oyun sen biter deyince bitmiyor be :)

    YanıtlaSil
  6. Bence yanılıyorsun mutucan bak sana gerçekleşen bir hayalini söyleyeyim mi :)?

    YanıtlaSil
  7. ama yolun yarısı eder...bence o yaşta bir düşünürsün , kim bilir bir otuzbeş yıl daha yaşarsın...

    YanıtlaSil
  8. 35 yaşına geldiğim zaman yaşamak isteyeceğime eminim. İnsan her zaman yaşamak ister ama yaşamanında hakkını vermek lazım, veremiyorsan tadında bırakacaksın mjora:D

    Ve oyun ben bitti diyince biter emin ol Burcu. ama sonra başka bir oyun başlar bilemem!

    Rıza anlatsana neymiş lan benim gerçekleşen hayalim . saçma birşeyse yazma hiç yayınlamam :D

    YanıtlaSil
  9. Ehliyetini almakta bir nevi bir hayalinin gerçekleşmesidir hacı yani :))

    YanıtlaSil
  10. saçma birşey olduğunu biliyordum :)

    YanıtlaSil
  11. Bugüne kadar gerçekleşmemesi bundan sonra da gerçekleşmeyeceği anlamına gelmez :)

    YanıtlaSil
  12. anlamıyorsun beni taze kahve :D Ergen geç kaldın aynı konuda mimlendim zatennnnn ama saol düşünmen yeter.. yazıyı yazdığım zaman haber salıcağım sana da :)

    YanıtlaSil
  13. 40 yaş üzeri erkekler üzerinde yapılan bir araştırmaya göre bunalıma girme ihtimali yüksek ve , iyi bi kariyerinin olmaması, iyi bi aileye sahip olamamak,
    sonuç ise intiharmış. Çok acı Çok Gerçek.

    YanıtlaSil
  14. Böyle düşünmeyin.Umarım hayallerinizi gerçekleştirirsiniz.35 gelince yeni hayalleriniz olur.Hayaller bitmiyor:)

    YanıtlaSil
  15. only hope tam senlik yazı olmuş :))

    YanıtlaSil
  16. Aynen öyle benim tıptaki durumum Hopeless Hope olarak geçiyor :D yani umutsuz vakayım :D

    YanıtlaSil