1 Mayıs 2011

"Poşetler siyah olsun kampanyası"

Arkadaşlar alışverişlerde kullanılan poşetler siyah olmalı. Tıpkı bir tekel bayindeki poşetler gibi , İçindekini göstermemeli. İnsanların benim aldığım şeyleri görmesini istemiyorum.. Meraklı komşumun gözleri poşetime takılsın istemiyorum. Küçük muhsincan'ın poşetimdekileri görüp canı çeksin istemiyorum. Yada poşetime bakarak kişiliğimin hakkında bir çıkarım yapılmasını istemiyorum.
Bir poşet beyaz,pembe veya turuncu olsa farketmez ama siyah olursa yazdığım sebeplerden ötürü;ben dünyanın daha güzel bir yer olacağına inanıyorum.Kampanya için tüm türkcellilerin 536 6674274'e 10 tl göndermesi yeterli olucaktır :)) Şaka maka harbi siyah olsun ...

4 yorum:

  1. öyle düşünülürse güzel de o siyah poşetler de hep bir garip kokar.

    YanıtlaSil
  2. teknoloji gelişti buluruz bir çaresini kokmazzzzzzzzzzzz

    YanıtlaSil
  3. :) siyah paşet kansorejen maddeyi en yoğun içeren poşettir! en temizi de şeffaf poşet...Bu poşetler sürekli dönüşümden sonra sarı yeşıl pembe ve siyah olurlar...

    Ama aldıklarınızın görünmemesi ve komşu çocuklarının canının çekmemesi düşüncesi hasas kalbin ürünü buna da katılmamak mümkün değil:) o zaman geri dönüşümlü pamuklu eczane poşetlerinden büyük boylarının imal edilmesi sanırım sorunu çözecektir:)
    esenlikle

    YanıtlaSil
  4. yetkililere sesleniyorum bulunsun bir çaresi :D

    YanıtlaSil