17 Mayıs 2011

Facebook Asalaklıkları

Facebooktaki asalaklıklar üzerine bir derleme yaptım. Umarım yazdıklarımda kendinizi bulmazsınızz :))

MADDE1: Genelde şehir dışına okumaya gidip istanbul’a dönen öğrenci arkadaşlar yapıyor bunu. İstanbul ,canım İstanbul,bebeğimsin İstanbul, ısırırım İstanbul gibi cümlelerle istanbula giriş yaptığını cümle aleme bildiriyor. Sanki tüm İstanbul onu bekliyor yavsak. Umursayan varsa biliyordur zaten geleceğini ne gerek var bu hareketlere.

MADDE2: Lüks bir mekana gidip fotoğraf çektirip koyanlar. Bu tip resimleri gördüğünüz zaman önce adamın tipine bakın sonra mekana bakın anlarsınız zaten birbirlerine ne kadar yabancı oldukları . Ama yok gidecek oralara resim çektirecek facebook’una koyacak . Beyefendi , hergün orda takılıyor çünkü.Müdavimi.

MADDE3: Cafe ve restoranlara gidip önündeki şekilli yemeklerle resim çektirip koyanlar . Bu görgüsüzlükteki son nokta. Diyecek bir şey bulamıyorum artık görgüsüz öküz diyim bari napim . Bunun birde börgır mecdanıls gibi mekanlara gidip patatesler içinde fotograf çektirip koyanları var onların seviyesine daha ulaşamadım henüz.

MADDE4: Birde bu eski sevgililerin veya insanların birbirine mesaj verme kaygısıyla yazıp paylaştıkları bitmez tükenmez yazılar. İnsalara verecek ne kadar çok mesajımız varmış arkadaş.
” Artık sende herkez gibisin Kaan ” Sende orosbusun o zaman.

MADDE5: Tabiki olmazsa olmazlardan doğumgünü kutlama mevzusu var. Sokakta görsen selam vermicen adamlara doğum günün kutlu olsun, iyi ki varsın gibi yazılar yazmaya eliniz nasıl gidiyor . sırf böyle yazılar yüzünden samimice yazanlarda arada kaynıyor.

MADDE6: İlişki durumu. By’mutunun ilişkisi var.
Yoruma bakarmısın; Hayırlı olsun .
Oldu olucak güle güle kullan de. Söyle söyle tepe tepe kullan de hatta.
Daha insanları tebrik etmeyi bilmiyorlar gelmiş evcilik oynuyorlar yaaaa .

MADDE7: Şöyle bir şeyde gördüm. Arkadaşın biri bir aşk parçası paylaşmış. Kankası da yorum yapıyor üzülme kanka ya salla geçer. Kız nasıl acı çekiyor görüyor musun facebookta bütün slow şarkıları paylaştı canım benim.

MADDE8: Arkadaşları kardeş olarak kaydetmek. Ben bu durumu lise bahçelerinde herkezle kardeşim, kankam ayağında takılırken bitti sanıyordum ama devam ediyormuş . Ne kardeşlikler görüyorum gözlerim yaşarıyorrr.

MADDE9: Facebookta Allah’ı beğenip hayran olarak ekleyenler de var . Gerçekten.

MADDE10: Resimlere yapılan yorumlar bitiriyor zaten beni. Hele ki kızların birbiri hakkındaki muhteşem cici yorumları, Birbirinin fotoğraflarını bakmadan beğenmesi çok güzel bir şey. Kızlar arasındaki bu dayanışmayı hayatta başka yerde göremezsiniz .
Erkeklerde son zamanlarda birbirine cok şekil çıkmışsın kardeşim gibi yorumlarda bulunuyor korkmuyor değilim .

MADDE11: Birde beğen butonuna tıklamayı vasife edinenler var. Misal yazmış kızın teki : Bugün çok sıkıcı bir gündü yha. Tonguç bunu beğendi. Nası yani yaaa tonguc sorunların mı var.

MADDE12: Şöyle bir erkek modeli tanıyorum. Arkadaş manita yapıyor. Aynı gün içerisinde kızı facebook şifresini veriyor. Kız bunun listesindeki kızları siliyor. Gel zaman git zaman 1 ay içerisinde ayrılıyor bunlar . Sonra çoçuk kızın sildiği kişileri yeniden ekliyor birde utanmadan benim manita kıskanmışta silmiş diyor. Yürü git kılıbıklığı da geçtim 1 ay takılcan türden bir kızın arkadaşlarına karışmasına nasıl izin verebiliyon karaktersiz.

MADDE13: Facebook güzel yanı yok mu peki . elbette var. Bundan 5 sene önce kim tanırdı Victor hugo ,can yücel, Charles bukowski falan . Artık hepsinin adı ezbere bilinip , sözleri hayat felsefesi olarak kullanılmakta.

Aslında facebook güzel bir teknoloji ama insaların bu gösteriş merakı ,samimiyetsizlikleri ve kendilerini tatmin etme çabaları olmasa...

44 yorum:

  1. Çok güzel kaleme almışsın. Bazı yerlerde güldüm bile yorumlarına. :) Ama haklısın...

    YanıtlaSil
  2. Dilara çok hızlısın daha yayınlamadım bile :))

    YanıtlaSil
  3. Rıza Demir bunu beğendi :)

    YanıtlaSil
  4. Çok eğlendim okurken ,ne kadar doğru tespitler tebrik ederim. Like butonu var mı like edelim yazıyı :)))
    Sevgiler.
    not: blogunu okumaya yeni başladım ,çok keyifli.

    YanıtlaSil
  5. cidden tam noktaları yakalamışsın tebrikler=))

    YanıtlaSil
  6. madde 10 a ekleme yapmak istiyorum müsadenle :P
    gay tipler: oooo bebeğim çok güzelsin!
    hatta elimde örnek link var :D
    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.156652607727640.33775.100001487059073#!/photo.php?fbid=156657904393777&set=a.156652607727640.33775.100001487059073&type=1&theater

    YanıtlaSil
  7. Acaba nerde benden birşey çıkacak diye beklerken sonuncuda muradıma erdim :)
    Gerçekten facebook sayesinde sayısız güzel müziyen,şair ve yazar tanıdım.
    Bir nevi kendini tatmin mekanı oldu.Resmen hasta bir toplum olduğumuzun ispatında tez olarak kullanılabilir.

    YanıtlaSil
  8. 13. madde beni benden aldı :D

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler Damla hanım çok mutlu oldum ))

    YanıtlaSil
  10. Miras Be ;
    İtiraf ediyorum 1 maddeyi kendi yaptığım bir hareketten yazdım. ama hangisi olduğunu söylemem:D

    YanıtlaSil
  11. süper tespitler bunlar yaa!

    hakikaten herkesin arkadaş listesinde bu ve türevlerini görmek mümkün :)

    YanıtlaSil
  12. evet hakkaten güzel olmuş beğendim :)

    YanıtlaSil
  13. 1 ci maddeyi hangi hareketten dolayı yazdın mutucan herhalde simavdan dönüşte demişsindir :D:D

    YanıtlaSil
  14. Hacı o en çok yapılan madde biliyosun bizimkilerden :)) Ama sen ne zaman yazdın lan öyle birşey hatırlamıyorum. hatırlasam özellikle senin adını vererek yazardım :D :D

    YanıtlaSil
  15. Hahahaha süpperrr ya! Aynen vala ne diyim ki ellerine sağlık! :)

    YanıtlaSil
  16. Haklısın, haklısın, haklı...

    YanıtlaSil
  17. '1.murat hangi savaşta ölmüştür' sorusuna; 'katıldığı en son savaşta' diyen öğrenciye alkışş :))

    YanıtlaSil
  18. resmen analizi yapmışsın sen başka söze gerek yok :D

    YanıtlaSil
  19. insanın gözüne sokuyolar resmen deidklerini farketmemek elde mi neyse ki benim facebookum yok arındım bu jenerasyondan :D

    YanıtlaSil
  20. çok ama çok yerinde ve farkındalık durumu yazısı olmuş.değişmeyecek hiçbir şey senın yazdıklarından sonra..aynılarına devam..beğen yok burda olsa tıklardım;)) bilhare tiwitle ilgili bır durum vazıye yazısı yazarsın oda güzel olur..belkıde yazmısındır bakmadım..sağlıcakla..

    YanıtlaSil
  21. Hahaha çok şekil bir yazı olmuş :)))Bir de muhaha puhahah şeklinde gülüşler var ki onlara acayip gıcık kapıyorum.hahaha yı tek geçerim ama ...
    Evet biraz fazla geyik oldu farkındayım ama çok güzel dile getirmişsin.Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  22. hahahahaha o zaman :))) Eyvallah...

    YanıtlaSil
  23. Kardeşim beğencektim ama bu saydıklarından sonra korktum :)

    YanıtlaSil
  24. else sister bilirim yaparsın öyle şeyler :)

    YanıtlaSil
  25. ahaha valla çok güzel bir yazı , aynen dediğin gibi . facebookun abazası bol .

    YanıtlaSil
  26. Müthiş bir yazı olmuş :) Hepsine katılıyorum,içimden geçenleri yazmışsın,ki daha neler var :)

    ve bu arada bende mimin var.:)

    YanıtlaSil
  27. yazınızı okurken çok keyif aldım ve hemen hemen hepimizn yaptığı bir çok şeyi dile getirmişsiniz,izninizle paylaşmak isterim facede:)

    YanıtlaSil
  28. buyrun paylaşın ama linç girişiminde falan bulunmasınlar dikkat edin :D

    YanıtlaSil
  29. ben şu anda birz şaşkınım aslında .çünkü böyle bir yazıyı paylaşıcaktım blogumda..maddelerden bir kaçı düşündüğümle aynı hatta:)kızların birbirlerinin resimlerine bebğim bnm çok cici çıkmşsın..saol bitanem o senn güselliğin..filan yazmasına çok takığım bende burdan yola çıkıp facebook klişeleri yapcaktım..kısmet değilmiş:))

    YanıtlaSil
  30. çok eğlenceli bi post keyifle okudum:)

    YanıtlaSil
  31. Merhaba :)

    tespitler süper olmuş,çok keyifli bir yazı..

    YanıtlaSil
  32. Çok yerinde tespitler, hel o madde 12 yok mu o madde 12. Bir gün cinnet getirirmsem böyle denyoların yüzünden olucak.

    Sadece feysbukta değil değil kanlı canlısı da aynı. Manita yapınca kızlarla konuşmamaya başlayan arkadaşlarım (desem de inanma dingilin önde gideni) oldu mesela. La lavuk(ispanyolca sanırım), sen sevgili yapmadan önce bana potansiyel gözüyle mi bakıyordun da sevgilin olunca "artık seninle konuşmak istemiyorum" havalarına girdin.

    peh peh, sevgililerinin böyle yapmalarını seven, hatta isteyen kızlar ise apayrı bi alem...

    Amanın bu konuda çok yazasım varmış :)Tutmasam aha buraya bi post mahiyetinde yorum yazarım :D

    YanıtlaSil
  33. eline ağzına sağlık çok güzel bi yazı olmuş bence bazı insanların bunu okuyup ders almaları lazım helal olsun

    YanıtlaSil
  34. Merhaba..
    By mutlu ,
    Blog turuna çıkmıştım tesadüfen sizin blogla karşılaştım.
    Biraz bakıştıktan sonra bu yazıya bir göz kırptım..
    Ve facebook üyesi olmamama rağmen yazı çok hoşuma gitti aldım bloguma kaçırdım..
    Yerinde teshis ve tespitlerinizden dolayı kaleminize yüreğinize sağlık..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  35. güzel yazmıssın yaa okurken çok keyif aldım açıkçası...
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  36. Özellikle 3. madde bütün durumu özetliyor açıkçası süper bir post olmuş ve en güzel şekilde anlatmışsın. Bende blog alemine yeni katıldım beklerim bloğuma.

    YanıtlaSil
  37. haha guzel olmus :) ama bu yaziyi yazisinin uzerinden bir yil gectigini dusunursek ekleyecegin komik seyler oldugunu dusunuyorum.

    YanıtlaSil
  38. Yazı gecen sene yayınlanmış ama ben yeni okuyorum.
    Çünkü blogu yeni keşfettim.

    Kendilerini çekip birde sıkılmadan fotoğraflarını paylaşanlar,saniye saniye durum güncellemesi yapanlar da vardı ben hesabımı kapatmadan önce.

    YanıtlaSil