8 Mayıs 2011

Anne candır ...

Kadınların bence en güzel yanı anne olmasıdır. Çünkü annelik onlara çok fazla şey kattığını düşünüyorum.tabi başka güzel yanları da var ama onu burda yazarsam konunun dışına çıkmış olurum şimdi :)

Şöyle bir tahayyülde bulunun ...Bir kış gecesi saat 2-3 civarı .. Kombi fatura küçük gelsin diye rölantide çalışıyor.Ev buz dolabından biraz daha sıcak yani. Bende eve yeni gelmişim. Annem o buz gibi havada yatağından kalkıp geliyor hem bi taraftan kızıyor nerdesin bu saaate kadar diye bir yandan da aç mısın yemek hazırlım mı diye bana yemek hazırlıyor :))

Daha da bunun gibi aklıma gelmeyen bir sürü şey.Anne olmak böyle birşey işte yhaa. Benden 2 tane olsa o buz gibi havada kalkıp diğer bana yemek hazırlamam :)
Ve gerçekten ataların dediği gibi ağlarsa annem ağlar gerisi yalan ağlar.

3 yorum:

  1. bakiim ben benim ufaklık büyüdüğünde kalkıp yemek hazırlayacak mıyım? nedense hiç oralı olmazmışım gibi geliyor :)

    YanıtlaSil
  2. benim kadar şirin bir oğlun olursa dayanamazsın :D :D :D

    YanıtlaSil