30 Nisan 2011

Hey blog yazarı !!!

Arkadaşlar ben blog yazmaya başlamadan önce blog yazarlarıyla konuşup fikir alışverişinde bulunmak onlardan yardım almak istedim.. Ama onlara ulaşmak çok zor ve zahmetli bir iş oldu.. Blog yazarları blogger,wordpress,tubmlr gibi sitelerde dağınık bağlantısız bir şekilde bulunuyorlar.Hiçbirinin birbirinden haberi yok olanlarda iletişim konusunda zorluk çekiyorlar, hepsi ayrı bir sunucunun paketi kullandığı için. Ben türk blog yazarlarının bir arada bulunacağı bir topluluk oluşturmak istiyorum. Bu konuda gerekli herşeyi tek başıma yapabilirim tabi yardım etmek isteyen de olursa çok sevinirim. Ama önce bir fizibilite çalışması yapmak istiyorum..Çoğu insanın facebook sayfası var ,orayı kullanarak daha rahat bir şekilde iletişim kurabiliriz. O yüzden facebookta bir sayfa kurucam.Orda öncelikle insanları bir araya getirmek istiyorum daha sonra ilgiye alakaya göre Blog yazarlarına ait yeni bir websitesi kurmak istiyorum. Tabi ki İnsanlar ne derece ilgili ne derece önem veriyorlar görmek istiyorum. Bu konuda bana yardım ederseniz çok sevinirim...

13 yorum:

  1. önemli değil cidden :)
    profiline girince şimdi blogunun bağlantısı görünüyor;onu da söyleyeyim
    birde doğru demişsin bloggerlar çok fazla dağınıklar kimin nerede olduğunu bulmak için takipçi listesinden listeye atlaman gerekebiliyor ya orası kötü aslında :D

    YanıtlaSil
  2. :) evet bende yeni bloggerda yazmaya başladım şu an benim için oldukça karışık sayılır.. tabi öğrendikçe kolaylaşır ama yine de dediğin gibi iletişim kurmak zor ve yorucu.

    YanıtlaSil
  3. http://www.facebook.com/home.php?sk=group_139336302785238&ap=1 zaten bir facebook ta blogcuların toplandığı bir grup var hadi gel sende

    YanıtlaSil
  4. Aslında böyle bir site var. Ben de aynı sebeple arayışa geçtiğimde bulmuştum. Blog yazarlarının toplandığı, çeşitli paylaşımlarda bulundukları, günden güne daha iyiye giden bir oluşum. Birçok konuda fikir edinebilirsin.
    http://bloggerturkiye.org/

    YanıtlaSil
  5. burcu gördüm de beğenmedim o siteyi tatmin olmadım :)

    YanıtlaSil
  6. :) illa kendim bir şeyler yapmam lazım diyorsun yani.. Eğer yapmaya kararlıysan dinamik olsun bence, tekrar tekrar gelmek istesinler sitene.

    Ben sadece bir bak istedim, belki orada fikirlerini paylaşarak da istediğine ulaşabilirsin. Bir oluşumun başlangıcı için fena sayılmazlar.

    YanıtlaSil
  7. vay dinamik hea anlıyoruz bu işlerden :D Bende öyle birşey düşünüyorum ama önce insanları bir araya getirmeye çalışıcam.facede grub var oraya davet ediyorum herkezi sonra orda gerekli çalışmalara başlayacam ama zaman alacak birazz..

    YanıtlaSil
  8. Blog dünyasına hoş geldin Kaan.Blogger konusunda kafana takılan konularda yardımcı olmaktan memnuniyet duyarım.Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  9. ne kadar zaman alır ? ben de yeniyim 2 aya yakın süredir kendi kendime yazıyorum ama farklı insanları da okumak istiyorum. çok dağınıklar gerçekten

    YanıtlaSil
  10. İnşallah yapıcam birşeyler ama öyle hemen olacak birşey değil maleseff :(

    YanıtlaSil
  11. çok doldum ben bu konuda. lütfen olabildiğince çabuk hallet sevgili by mutu :D yardım isteyince egoist hatta narsist blog yazarlarıyla karşılaşmak hiç hoş değil.ve zaten en azından benim yaşımda ve çevremde blog yazan yok o yüzden böyle bir şeye ihtiyaç duyuyorum.şu sonraki blog zımbırtısına bastım yok hikmet bahçesi bilmem ne küçümsemek ya da herhangi bir kötü anlam vermek için söylemiyorum ama hiç böyle kafama göre bloglar bulamadım. o narsist kıvamdaki blog yazarları da çok asap bozucu.ha ben şimdi niye yazdım burada, çünkü çok doldum .anlaşılmak istedim.öyle işte. bi de şöyle bişey de var narsist narsist 5-6 sene blog yazınca olduğundan fazlası olmuyosun maalesef tanımadığım insanlara gözdağı veriyosun sadece.

    YanıtlaSil
  12. aman duymasınlarda hep moda blogu hep kokoşlar
    :D:D tamam en kısa sürede bitirmek istiyorum bende ama en kötü 2-3 ayı alıcak birşey bu kolay değil .. onları biraraya getirmek falan derken 1 seneyi bulur yani rahat ol :D

    YanıtlaSil